Regler | Seneste indlæg | emne RSS | Søg | Registrer | Log ind

farve grafiske LCD-program

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Indeks -> Microcontrollers -> farve grafiske LCD-program
Author Besked
transportør

Hjalp: 8

Post April 14, 2005 17:08

farve grafiske LCD-program

nogen der har en data til at køre LCD-farveskærm med winstar WC320240A?
Jeg havea datablad, men det gør ikke komplet, og jeg kan ikke bruge det.
thank2all
Tilbage til toppen
Yego

Hjalp: 14
Beliggenhed: Middle of Nowhere

Post April 14, 2005 22:41

Re: farve grafisk LCD-program

tage et kig på denne: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=1059209 # 1.059.209
Jeg tror det kan hjælpe dig, men det er på polsk, så jeg tror det kan være svært at gætte, hvad der er hvad. Der er et diagram, beskrivelse og komplette software.

Regards, Yego

PS Der er noget galt med den destination site, så skære URL'en og indsætte den i din browser. Det bør arbejde derefter.

Jeg fandt også dette: http://www.winstar.com.tw/product_show.php?pd_num=WC. Måske det vil give dig nogle udgangspunkt.
Tilbage til toppen
Google
AdSense
Google Adsense

Post April 14, 2005 22:41

Annoncer

Tilbage til toppen
transportør

Hjalp: 8

Post April 26, 2005 21:39

Re: farve grafisk LCD-program

tak men databladet er ikke comlete og jeg ønsker at vide, at nogen bruger denne LCD og køre det? hvis du vil køre denne type LCD-skærm har en vigtig bemærkning du tage mig.
Tilbage til toppen
Arabisk Bulgarsk Catalanske udgave Tjekkisk Dansk version Tysk version Græsk Engelsk version Spansk version Finsk Fransk version Hindi version Kroatisk version Indonesisk version Italienske version Hebræisk Japanske version Koreanske version Litauisk Lettisk Hollandsk version Norwegian version Polsk Portuguese version Rumænsk Russian version Slovakisk Slovensk Serbisk version Svensk version Tagalog version Ukrainsk version Vietnamese version Kinesisk version
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Indeks -> Microcontrollers -> farve grafiske LCD-program
Side 1 af 1

subj

text

Alle tidspunkter er GMT 1 Time
Lignende emner:
Grafisk farve-LCD 240 320 (2)
Viser BMP-fil i farver grafisk LCD (1)
REQ: RAMTEX Graphic LCD driver biblioteket SED1335 LCD controlle (4)
Farvekodede STN (CCSTN) Graphic Modul (1)
Anbefalet LCD-controller til STN Color LCD-modul (320x240 (3)
LCD grafiske S1D15G00 (Nokia 6100 LCD) (1)
Graphic LCD (15)
Graphic LCD (2)
Graphic LCD (2)
4bit grafiske LCD (1)

Misbrug | | Administrator | | Moderators | | Støt os | | sitemap
topic RSS