elektronik forum

Regler | Seneste indlæg | emne RSS | Søg | Registrer | Log ind

Sådan konstateres det MOS Switch skærmformat?

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Indeks -> Analog IC Design & Layout -> Sådan konstateres MOS Switch skærmformat?
Author Besked
Ethan

Post 17 Juni 2005 16:53

hvad er skærmformat af NMOS?

Hi there,

Øjeblikket, jeg er studerende og arbejder OTA med switch-kondensator CMFB og senere kommer til at skifte-kondensator forstærker design. Jeg spørger mig selv, som er den bedste MOS-skifte skærmformat.

Sige, for TSMC 0.35um teknologi med 5v proces, den mindste længde er 0,5 mikron. Så hvordan kan jeg vælge W / L for NMOS afbrydere i switch-kondensator CMFB og også i prøveudtagning og forstærkning?
Hvor skal jeg installere transmission porte switch og NMOS kun afbrydere?

Jeg har læst Martin's bog, Razavi bog, og nogle papirer. Nogle sagde med et minimum længde og brede bredde; nogle papirer sagde endda med lange skifter til at reducere ur Feedthrough (i 2004 ISSCC).

Så jeg er forvirret. Kan nogen fortælle mig det mere praktiske regler og mere specifikke regler om dette?

Ethan
Tilbage til toppen
Google
AdSense
Google Adsense

Post 17 Juni 2005 16:53

Annoncer

Tilbage til toppen
aryajur

Hjalp: 73

Post 17 Juni 2005 21:21

Re: Sådan konstateres MOS Switch skærmformat?

D. 1. alle, til at beslutte, om du kan sætte en transmissions-port eller en NMOS / PMOS kun skifte afhænger af, hvad det skifte har at passere. NMOS kan passere lave spændinger ordentligt og ikke højspænding, mens en PMOS gør det modsatte. SO i input, som skal passere høje og lave værdier ville kræve en transmissions-gate.