elektronik forum

Regler | Seneste indlæg | emne RSS | Søg | Registrer | Log ind

pejlemærker i MATLAB?

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Indeks -> PC Programmering og Interfacing -> pejlemærker i MATLAB?
Author Besked
a_ronagh

Hjalp: 9

Post September 19, 2005 9:06

pejlemærker i MATLAB?

Hi everybody

Er der noget som "pointers" i Matlab programmerings sprog?
Jeg ønsker at beskæftige sig med mange variabler i flere m.files og henvise til dem fra en anden m.files.and det gøres bedst ved pointers.

venlig hilsen
Tilbage til toppen
Google
AdSense
Google Adsense

Post September 19, 2005 9:06

Annoncer

Tilbage til toppen
Antharax

Hjalp: 13

Post 19 September 2005 10:52

Re: pegepinde i MATLAB?

hvorfor?
hvorfor skulle du brug for pejlemærker i Matlab?
Matlab kode er et script, der vil blive udarbejdet til pseudo-kode i tilfælde af en funktion. Jeg tror ikke, det er nyttigt at tænke over det, som du ville gøre i C . Jeg tror, du skal se argument, som passerer forbi reference.

Hvis du ønsker at reducere antallet af argumenter, sætte dem i en vektor eller i en struct.

Antharax
Tilbage til toppen
Arabisk Bulgarsk Catalanske udgave Tjekkisk Dansk version Tysk version Græsk Engelsk version Spansk version Finsk Fransk version Hindi version Kroatisk version Indonesisk version Italienske version Hebræisk Japanske version Koreanske version Litauisk Lettisk Hollandsk version Norwegian version Polsk Portuguese version Rumænsk Russian version Slovakisk Slovensk Serbisk version Svensk version Tagalog version Ukrainsk version Vietnamese version Kinesisk version
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Indeks -> PC Programmering og Interfacing -> pejlemærker i MATLAB?
Side 1 af 1

subj

text

Alle tidspunkter er GMT 1 Time
Lignende emner:
FIFO pointers - Y kun grå kode pegepinde er brugt??? (5)
Pointers (7)
Funktion pegepinde i C (9)
Visere i verilog??? (4)
Forståelse pointere i C (3)
skabe pejlemærker i verilog (3)
C-sprog - pegepinde til funktioner (4)
Tip til at struct overdragelse (1)
[K] Hvad pegepinde gerne *** betyde? (3)
To anvisninger på samme adresse. (3)

Misbrug | | Administrator | | Moderators | | Støt os | | sitemap
topic RSS