| Author | Besked |
|---|
pseudockb
| September 20, 2005 2:08 site: www.edaboard.com CMOS switch | | |
|
| | Hej, jeg vil gerne vide, hvordan man kan bestemme størrelsen af MOS-switches. Fra hvad jeg ved, skal størrelsen være små for at have fratrukket injektion, men størrelsen skal være store for at have en lille "ON" modstand. Desuden har jeg ofte hørt om folk gør brug af halv størrelse dukke skifte til at reducere opkræve injektion. Jeg vil gerne vide, hvorfor er det dukkens skifte nødt til at være halv-størrelse? En anden ting, jeg ikke er sikker på er, om hovedparten tilslutning af NMOS skifte skal forbindes til kilden eller til jorden. (N-og proces) Jeg synes, at både forbindelse give en anden spænding på terminaler. Hvad er det almindelig praksis at binde løs forbindelse, og årsagen til det. På forhånd tak. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
flushrat
| September 20, 2005 3:03 Re: Design af analoge MOS-skifte | | |
|
| | Den om-resistens kravet i stedet opkræve injektion bestemme minum W. halv størrelse dummu vil absobe det injicerede afgift fra kontakten (overtage halvdelen af afgift strømmen til kilden og halvdelen til drain). Bulk forbundet til jorden. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
sunking
| September 20, 2005 3:49 Design af analoge MOS-skifte | | |
|
| undgå afgift injektion, kan du bruge CMOS switch og to fase ur, som Q1 Q2 og Q2 «, sagde Q2 'er lidt mere end Q2. Og du kan referece nogle papir eller bog om ADC |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
pulkit Shah
| 20 September 2005 13:02 Re: Design af analoge MOS-skifte | | |
|
| | Dummy switch vil have modsat polaritet end kontakten. Du forsøger at holde den faldende kanten af skifte hurtigt. Også dummy skifte signalet skal have en vis forsinkelse i forhold til normale skifte signal, således at det virkelig kan cancell anklagen. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Google AdSense

| 20 September 2005 13:02 Annoncer | | |
|
|
|
|
| Tilbage til toppen | |
 |
pseudockb
| September 22, 2005 2:18 Re: Design af analoge MOS-skifte | | |
|
| | Hej, jeg vil gerne præcisere oversigten over "Dummy switch vil have modsat polaritet end switch". Mener du, at hvis kontakten er NMOS, så dukkens bør være en PMOS? Eller mener du, at hvis den er tændt, så den dummy er slukket, og omvendt? Tak. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
arindrajiitkgp
| 22 September 2005 14:04 Re: Design af analoge MOS-skifte | | |
|
| hej
Når du designer en CKT så millioner af NMOS og PMOS er deres. Nu, hvis alle bulks er forbundet med GND / VDD derefter femte af NMOS / PMOS ændrer ikke på grund af ændring af bulk spænding becaz alle bulks er samme potentiale. Nu, hvis du i forbindelse med kilde (når alle kilder er ikke forbundet med GND) derefter femte ændringer som følge af ændring af bulk potentiale .... det er der foretager i din samlede ckt.thanks |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
nuiscet
| September 30, 2005 6:43 Design af analoge MOS-skifte | | |
|
| | Hvordan skal vi håndtere de fleste spænding af swtich MOSFETs? |
|
| Tilbage til toppen | |
 |