elektronik forum

Regler | Seneste indlæg | emne RSS | Søg | Registrer | Log ind

farve-LCD-interface

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Indeks -> Professionelle hardware og elektronik design -> farve LCD-interface
Author Besked
DarwinAlonzo

Post 23 januar 2006 5:40

farve-LCD-interface

Hej Alle

Jeg leder efter lille størrelse (3,5 ") TFT panel, men det spec undrer mig .....

hvad paller / ikke-paller LCD disply?
hvad er det dataformat / anderledes mellem 'analoge LCD-«og» digitale LCD'?
Tilbage til toppen
Google
AdSense
Google Adsense

Post 23 januar 2006 5:40

Annoncer

Tilbage til toppen
Buriedcode

Hjalp: 34
Beliggenhed: London

Post Februar 19, 2006 3:07

Re: farve-LCD-grænseflade

hej, så denne post ubesvaret, så jeg vil give det en hvirvel Meget glad

For at være ærlig, jeg har ingen idé. Med hensyn til "analog" og "digital" ting kan blive forvirrende. Oftest ved den jargon elektronik retails spytte ud. Så vidt jeg er bekendt, for så vidt angår de indvendige arbejder i en LCD-modul (LCD-glas plus controllere chip) er alle digitale. Pixels er tændt og slukket med variabel rente til 'grå skala «i displayet.

That said. Når vi taler TFT's (2 "og større) TFT er generelt farve, og har en høj opdateringsfrekvens i forhold til andre LCD-teknologier (som STN) og så .... er beregnet til video! Nu, her er jeg tihnk den 'analoge' smule kommer ind Hvordan vi får video på skærmen? jeg tihnk nogle TFT-moduler har en "video-in«-forbindelse, som er i sagens natur analog karakter. Andre kan have en vis form for digital tilslutning (Duy noget? ? Jeg har læst det et sted: /). Its gerne denne snak her i Det Forenede Kongerige om digital-tv. Hvilket kan være misvisende, fordi de sendte signaler er stadig analog, der transporterer digital information, eller et analogt signal Meget glad

Som for paller .... jeg ved ikke rigtig. Jeg kan kun påtage sig sit hvordan vi viser oplysninger om TFT hjælp af bits / bytes. Måske sender blokke til at kontrollere 8x8 pixels på et tidspunkt? i stedet for at kontrollere hver enkelt pixel individuelt?

Anyway, håber det hjælper i en eller anden måde ...
BuriedCode.
Tilbage til toppen
Arabisk Bulgarsk Catalanske udgave Tjekkisk Dansk version Tysk version Græsk Engelsk version Spansk version Finsk Fransk version Hindi version Kroatisk version Indonesisk version Italienske version Hebræisk Japanske version Koreanske version Litauisk Lettisk Hollandsk version Norwegian version Polsk Portuguese version Rumænsk Russian version Slovakisk Slovensk Serbisk version Svensk version Tagalog version Ukrainsk version Vietnamese version Kinesisk version
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Indeks -> Professionelle hardware og elektronik design -> farve LCD-interface
Side 1 af 1

subj

text

Alle tidspunkter er GMT 1 Time
Lignende emner:
Color LCD 8 / 16 Bit Parrell Interface (1)
Anbefalet LCD-controller til STN Color LCD-modul (320x240 (3)
farve-LCD (7)
LCD-farveskærm (1)
Color LCD-integration (2)
farve-LCD modifikation (5)
GSM-farve-LCD oplysninger (4)
farve grafiske LCD-program (2)
PIC Color LCD Projekter (4)
PDA-størrelse, farve LCD (10)

Misbrug | | Administrator | | Moderators | | Støt os | | sitemap
topic RSS