| Forfatter | Besked |
|---|
eletro
| 10 april 2006 14:10 Transformator design software | | | tags: transformer software software transformer transformer desing software software transformer software transformer software transformer blød transformer |
|
| Plz, jeg har brug for software til transformer desing. Tak. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Magico
Tilsluttet: 10. april 2006 Stillinger: 5
| 11 april 2006 12:24 Re: Transformator design software | | | tags: t |
|
| Prøv dette program, jeg finde her Elektroda.pl forum.
|
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Magico
Tilsluttet: 10. april 2006 Stillinger: 5
| 11 april 2006 12:29 Re: Transformator design software | | | tags: t |
|
| Prøv dette ...
|
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Ahmad_k
Tilsluttet: 21. august 2005 Stillinger: 12
| 01 jun 2006 22:35 Transformator design software | | | tags: t ferritantenne design software |
|
| | kan disse software designe en ferrit tændspole? |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
andy2000a
Tilsluttet: 18. juli 2001 Posts: 756 Hjulpet: 7
| 18 jun 2006 3:26 Transformator design software | | | tags: t |
|
| har nogen design magt inductor e-bog Jeg kender kun
L = (Vo-vin * told) / (I rundstyringssendere * FS)
beregne på PWM system.
Har nogen mere detaljeret bog taler om inductor design og filter design på PWM
tak |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
cquboy
Tilsluttet: 20 juni 2006 Stillinger: 2
| 20 jun 2006 11:19 Transformator design software | | | tags: t |
|
| | Thanks, men denne ene arbejde som Magnatic design? |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
softbitonline
Tilsluttet: 23. august 2005 Stillinger: 1
| 21 sep 2007 8:29 Re: Transformator design software | | | tags: transformer design software transformer software software transformer blød transformer design design software transformer design af transformerkerner bløde for transformer design |
|
| Besøg mit websted http://www.softbitonline.com for at vide mere om transformer design software. Tak,
Baljeet Singh Vaseer |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
teja_ryali
Tilsluttet: 03 marts 2008 Stillinger: 1
| 03 marts 2008 20:03 Re: Transformator design software | | | tags: transformer software software transformer software transformer software transformer software transformer blød transformer software til transformer |
|
| | hey jeg har brug for parametrene for transformer ... whr kan jeg få den software, |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Waqar146
Tilsluttet: 17. marts 2008 Stillinger: 1
| 17 marts 2008 17:07 Re: Transformator design software | | | tags: transformer design transformer software design af transformerkerner magt transformer design Matlab transformer design Matlab for transformer design transformer design i Matlab |
|
| Hy im gør mit afsluttende projekt på Software design for Transformator.
Kan u behage sende mig den kodeks om Matlab for Power Transformator. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
biswa
Tilsluttet: 02 april 2008 Stillinger: 1
| 02 april 2008 11:27 Re: Transformator design software | | | tags: transformer design software transformer software software transformer transformer design software blød transformer design fri transformer design software design software transformer |
|
| | softbitonline wrote: | Besøg mit websted http://www.softbitonline.com for at vide mere om transformer design software. Tak,
Baljeet Singh Vaseer | Hi Baljeet, din software er awesome, men er meget omkostningskrævende. Kan u give et link til fri transformer design software? |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
AdvaRes
Tilsluttet: 14. februar 2008 Posts: 915 Hjulpet: 41
| 02 april 2008 11:37 Re: Transformator design software | | | tags: transformer design software transformer software software transformer blød transformer design design software transformer design af transformerkerner bløde for transformer design |
|
| | softbitonline wrote: | Besøg mit websted http://www.softbitonline.com for at vide mere om transformer design software. Tak,
Baljeet Singh Vaseer |
Det synes, at softwaren er Wonderfull. Men jeg har stadig brug for at prøve værktøjet. Er der nogen evaluering / Demo version? |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
awaismqsd
Tilsluttet: 15. april 2008 Stillinger: 1
| 15 april 2008 11:26 Re: Transformator design software | | | tags: t |
|
| | Kan nogen plz specificere gages tråde Ifølge nuværende håndtering kapaciteter |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
jackmanjo
Tilsluttet: 22. april 2008 Stillinger: 1
| 22 april 2008 22:27 Transformator design software | | | tags: t |
|
| Wats wth de punkter I cant hente s / w
Lagt efter 2 minutter:
h jeg optjener point |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
rhinskvin
Tilsluttet: 28. maj 2001 Stillinger: 1191 Hjulpet: 20 Beliggenhed: Indien
| 24 april 2008 20:07 Re: Transformator design software | | | tags: t |
|
| vente til fri download knappen appers. rhinskvin PS fri spejlet er nu tilgængelig. De dont behovet punkter, skal du blot klikke på det. rhinskvin |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
manpreet Singh Dhiman
Tilsluttet: 12. maj 2008 Stillinger: 1
| 12 mai 2008 11:17 Transformator design software | | | tags: transformer design software transformer software software transformer blød transformer design design software transformer design af transformerkerner lille transformer design |
|
| Jeg ønsker software til at designe små transformer. ethvert organ kan hjælpe mig. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
paps
| 14 mai 2008 18:17 Transformator design software | | | tags: transformer design software transformer software software transformer magt transformer design software blød transformer design beregne transformer software design software transformer |
|
| Jeg ønsker at designe Audio Power Transformator, dvs Transistor push-pull baseret.
Er nogen software kan hjælpe mig med at beregne impedans, strøm osv. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
illuminer
Tilsluttet: 15. maj 2008 Stillinger: 1
| 15 mai 2008 20:24 Transformator design software | | | tags: transformer design software transformer software software transformer magt transformer design software blød transformer design design software transformer design af transformeren |
|
| | Jeg ønsker at designe nogle magt transformer tre faser, men jeg kan ikke finde nogen software. Nogen kan hjælpe mig ud, Thx |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
AdvaRes
Tilsluttet: 14. februar 2008 Posts: 915 Hjulpet: 41
| 16 mai 2008 9:13 Re: Transformator design software | | | tags: transformer design software transformer software software transformer magt transformer design software blød transformer design design software transformer design af transformeren |
|
| | illuminer wrote: | | Jeg ønsker at designe nogle magt transformer tre faser, men jeg kan ikke finde nogen software. Nogen kan hjælpe mig ud, Thx |
Her er en kommerciel version.
http://www.softbitonline.com
Please IDF du kan få en demo-version send det til mig.
Tak. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |