| Author | Besked |
|---|
ithink
| 17 maj 2006 4:17 ur og data recovery bog | | |
|
| hej, alle Jeg lider meget svært i min forskning om CDR design, jeg har læst nogle papirer, som''en 10 GB / s CMOS cdr kredsløb med en analog fase interpolater'', og så videre, og gjort en stor indsats for at lære cdr principle.but Jeg har ingen fremskridt i design cdr, nu jeg ønsker at bygge matematiske model med fase interpolater i Matlab, jeg synes, det er meget vanskeligt. måske give mig nogle råd eller papir til mig! tak |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
analogartist
| 17 maj 2006 4:46 hvordan man opbygger cdr modellen i Matlab | | |
|
| Da du er modellering kredsløbet og ikke at designe den ... Du kunne starte med nogle simple kredsløb med CDR som en fase detektor eller fase frekvens detektor. Alt hvad du har brug er en grundlæggende forståelse af, hvordan disse arbejder, og du kan starte du modellering og tilføje nonlinearities som du går sammen ...
Denne bog er et godt sted at begynde: Monolitiske Phase-Locked Loops og Clock Recovery Circuits: Theory and Design by Behzad Razavi |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
ithink
| 17 maj 2006 5:01 Simulink faseskiftet | | |
|
| tak, analogartist
Det endelige mål er at designe cdr kredsløb opfyldt vores behov, jeg bare starte fra matematiske model, og skridt for skridt for at kredsløbsdesign. Nu ved jeg ikke forstår fase interpolater i cdr-system, har jeg været designet PLL kredsløb med succes, men cdr afviger med PLL. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
eng_islam
Joined: 06 December de 2005 Posts: 67 Hjalp: 4 Beliggenhed: EGYPTEN
| 17 maj 2006 14:41 bøger om ur og data recovery modellering | | |
|
| u vil finde en stor noter i både matematiske model og metode til design og også kredsløb i denne bog
Design af integrerede kredsløb for optisk kommunikation Behzad Razavi
|
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Khaled Fayed
| 16 oktober 2006 9:50 Matlab cdr model | | |
|
| Jeg har to andre foredrag, der ligner det ovenstående og kan også være nyttige:
|
|
| Tilbage til toppen | |
 |
khouly
Joined: 20 Oktober 2003 Posts: 2479 Hjalp: 343 Beliggenhed: EGYPTEN
| 16 oktober 2006 12:27 Matlab Simulink ur og data recovery | | |
|
| kontrollere http://ocw.mit.edu/OcwWeb/Electrical-Engineering-and-Computer-Science/6-976High-Speed-Communication-Circuits-and-SystemsSpring2003/LectureNotes/index.htm
lect 21: ca MSK, og CDR khouly |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
neoflash
| December 25, 2006 4:22 Matlab model ur inddrivelse | | |
|
| | enhver fyr kan uploade en demo CDR model i Matlab Simulink? |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
neter
| 15 marts 2007 10:02 modellering ur og data recovery Matlab | | |
|
| | Har nogen dobbelt-sti Loop arkitektur model? |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
xshou
| Marts 17, 2007 5:31 Matlab programmering ur og data recovery | | |
|
| Razavi's bog er en god ressource.
Jeg har altid føler, at det ville være interessant at anvende stikprøver datamodel, dvs Z omdanne til at beskrive CDR. Det er meget nyttigt, hvis man ser på statistikken karakter af overgang massefylde --- vil du ikke være kort af ligninger snart.
En stor fordel ved at bruge stikprøver model er: det kan modellere VCO overførsel funktion præcist (ikke bare en DC-værdi, Kvco). For lavt Q ring oscillator, vil det ikke gøre den store forskel. Men for LC oscillator, vil du se stor frekv små forstyrrelser fra fase detektor kan forårsage stor frekv store fase skift. Det er specielt tilfældet, hvis høj hastighed binære CDR (bangband type) er under overvejelse.
En Ph.D. tese? Måske. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Google AdSense

| Marts 17, 2007 5:31 Annoncer | | |
|
|
|
|
| Tilbage til toppen | |
 |
czfaileen
| 25 August 2007 18:13 ur og data recovery modellering | | |
|
| Hej, hvor mange måder, vi kan bruge i CDR? Kan vi kræve ur fra data med at kende dens aux CLK? |
|
| Tilbage til toppen | |
 |