| Forfatter | Besked |
|---|
SISWANTO
Tilsluttet: 14. maj 2001 Stillinger: 108 Beliggenhed: Nirwana
| 31 mai 2006 4:09 Borland Delphi, C Builder eller Visual C den bedste? | | |
|
| Kære Alle, Jeg har brug for dig sugestions Jeg ønsker at opbygge ansøgning bruge seriel kommunikation COM-port og mdb-database med OS WindowsXP, som en de bedste compiler for ovenstående program? Borland C Builder, Delphi, MS-Visual C eller hvad? FYI Actually min baggrund er så indlejret / microcontroller programmør. og så længe jeg bruger C sprog.
Siswanto |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
jhonny_yang
Tilsluttet: 08 marts 2002 Stillinger: 140 Hjulpet: 1
| 31 mai 2006 4:53 Re: Borland Delphi, C Builder eller Visual C den bedste? | | |
|
| | SISWANTO wrote: | Kære Alle, Jeg har brug for dig sugestions Jeg ønsker at opbygge ansøgning bruge seriel kommunikation COM-port og mdb-database med OS WindowsXP, som en de bedste compiler for ovenstående program? Borland C Builder, Delphi, MS-Visual C eller hvad? FYI Actually min baggrund er så indlejret / microcontroller programmør. og så længe jeg bruger C sprog. Siswanto |
De mest let for begyndere er Borland C Builder eller Delphi. Afhænger af din grundlæggende sprog. Måske Borland C Builder er lettere, men C er meget komplekst ikke lide indlejret en.
For MS-Visual C , er dette som støtte i verden, så dine alle problemer kan løses nemt. Men Visual C er meget kompleks |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
kavgoxin
| 01 jun 2006 17:06 Re: Borland Delphi, C Builder eller Visual C den bedste? | | |
|
| | Jeg tror, VC er også en god mulighed. da det indeholder meget bibliotek i tilknytning til comm. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
saeid5977
Tilsluttet: 23. maj 2006 Stillinger: 24 Hjulpet: 2
| 05 jun 2006 1:27 Borland Delphi, C Builder eller Visual C den bedste? | | |
|
| hej for comm port alle er samme (hvis du bruger mscommctrl ActiveX), men for BF VC er et par komplekse (cuz af ADO COM-objekt programmering)
mellem BC og Delphi, Delphi er bedre i hastighed og andre ting der er ens. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Chiara
Tilsluttet: 09 juli 2002 Stillinger: 49 Hjulpet: 3
| 05 jun 2006 4:28 Re: Borland Delphi, C Builder eller Visual C den bedste? | | |
|
| Delphi er bedre i udarbejdelse hastighed end C Builder ikke under udførelsen af binære billede.
I hvert fald, C Builder er bedre mulighed for simple GUI ANVENDELSE, Hvis du ønsker at gøre andet projekt bagefter.
Normalt C / C ressourcer er mere rigelige på internettet.
held og lykke |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Google AdSense

| 05 jun 2006 4:28 Annoncer | | |
|
|
|
|
| Tilbage til toppen | |
 |
SISWANTO
Tilsluttet: 14. maj 2001 Stillinger: 108 Beliggenhed: Nirwana
| 06 jun 2006 3:08 Borland Delphi, C Builder eller Visual C den bedste? | | |
|
| Hi respondenter, Du alle store. Jeg vil forsøge BC Builder. Af den måde, i mit land (Indonesien) Delphi er mere berømt end BC Builder, jeg ved ikke hvorfor. Held og lykke til jer alle.
Siswanto |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
jhonny_yang
Tilsluttet: 08 marts 2002 Stillinger: 140 Hjulpet: 1
| 06 jun 2006 6:43 Re: Borland Delphi, C Builder eller Visual C den bedste? | | |
|
| | SISWANTO wrote: | Hi respondenter, Du alle store. Jeg vil forsøge BC Builder. Af den måde, i mit land (Indonesien) Delphi er mere berømt end BC Builder, jeg ved ikke hvorfor. Held og lykke til jer alle.
Siswanto |
I'm Indonesien mennesker. Meget af mennesker inden i Indonesien meget gerne Turbo Pascal så Delphi er meget ens med Pascal og ca C alle bange for, at det i Indonesien.
For mere støtte, jeg tror, du skal vælge Delphi. i hele verden Borland Delphi er mere populær end Borland C Builder. Kun en lille smule ved hjælp af Borland C Builder (Component grund). |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
farhantariq
Tilsluttet: 13 juni 2006 Stillinger: 57 Hjulpet: 2 Location: Pakistan
| 20 jun 2006 19:50 Re: Borland Delphi, C Builder eller Visual C den bedste? | | |
|
| | Dens Borland C compiller. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
memarian
Tilsluttet: 11. august 2004 Stillinger: 178 Hjulpet: 22
| 26 jun 2006 20:27 Re: Borland Delphi, C Builder eller Visual C den bedste? | | |
|
| Kære,
Jeg bruger Pascal mange år siden, og jeg preffer Delphi nu. For seriel port
kommunikation der er mange gratis komponenter på nettet for både
Borland Delphi & Borland C Builder.
For Database Delphi & C Builder er mere lettere.
Held og lykke. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
hondacivic
Tilsluttet: 11. maj 2006 Stillinger: 51
| 26 jun 2006 20:32 Re: Borland Delphi, C Builder eller Visual C den bedste? | | |
|
| | Hvis du er delphi programmør Jeg synes du skal gøre, fordi for programmering comport i delphi Jeg ser TurboPower Component er godt for you.It 's helt gratis af charge.You kan få det fra http://sourgeforge.net (find "TurboPower"). held og lykke |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
mutevaggil
Tilsluttet: 07 Sep 2006 Stillinger: 61 Hjulpet: 1 Beliggenhed: Istanbul-TÜRKIYE
| 11 okt 2006 15:54 Re: Borland Delphi, C Builder eller Visual C den bedste? | | |
|
| enhver anden idé?
DELPHI? Visual C ? Borland C ?
hvoraf den ene er de mest egnede til PORT interface, GUI, Signal Processing og MICROCONTROL baseret projekter?
kort, hvoraf den ene er de mest egnede til en elektronisk mand?
thanks in advence. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
prabhak
Tilsluttet: 24. marts 2004 Stillinger: 32
| 14 oktober 2006 8:34 Re: Borland Delphi, C Builder eller Visual C den bedste? | | |
|
| Anyday for små utilitiy programmering Jeg foreslår Delphi.
nu Borland har frigivet gratis version af deres værktøj (TurboExplorer).
og med availablity kvaliteten af komponenter, skal du blot fokusere på functionlity.
Look no further end Delphi. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
mutevaggil
Tilsluttet: 07 Sep 2006 Stillinger: 61 Hjulpet: 1 Beliggenhed: Istanbul-TÜRKIYE
| 09 november 2006 20:04 Re: Borland Delphi, C Builder eller Visual C den bedste? | | |
|
| Delphi fører an for nu.
og enhver anden idé??? |
|
| Tilbage til toppen | |
 |