Regler | Recent posts | emne RSS | Søg | Registrer | Log ind

ICD2 USB klon - hvordan man kan få det til at virke med 3.3V PIC24s???

Goto side Forrige 1, 2, 3, 4
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Indeks -> Microcontrollers -> ICD2 USB klon - hvordan man kan få det til at virke med 3.3V PIC24s???
Arabisk Bulgarsk Catalanske udgave Tjekkisk Dansk version Tysk version Græsk Engelsk version Spanske version Finsk Fransk version Hindi version Kroatisk version Indonesiske version Italiensk version Hebraisk udgave Japanske version Koreanske version Litauisk Lettisk version Hollandsk version Norsk version Polsk Portugisiske udgave Rumænske version Russian version Slovakisk Slovensk Serbisk version Svensk version Tagalog version Ukrainsk version Vietnamesisk version Kinesiske version
Forfatter Besked
crystallattice

Tilsluttet: 01 oktober 2007
Stillinger: 2

Post 22 jan 2009 15:48 Re: ICD2 USB klon - hvordan man kan få det til at virke med 3.3V PIC24s

Så jeg ændrede min PICS ICD2 Klon: cut track Vcc af T2, tilslut T2 at målrette Vcc (pin 2 i J2). Nu når sat i system med 24F@3.3V, den MCLR er på 3.3V når høje, MPLAB lyder Target Vpp som 3.3V og også på mulimeter. Når der er sat i system med 18F @ 5V Mplab lyder Target Vpp som 12.5V og også på mulimeter. Jeg tror min PICS ICD2 Klon vil nu arbejde ligesom Pyto2. Andre, der har PICS skal prøve og se om det virker.
Tilbage til toppen
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Indeks -> Microcontrollers -> ICD2 USB klon - hvordan man kan få det til at virke med 3.3V PIC24s???
Side 4 af 4 Alle tidspunkter er GMT 2 timer
Goto side Forrige 1, 2, 3, 4

Misbrug | | Administrator | | Moderatorer | | Støt os | | sitemap
topic RSS