Regler | Recent posts | emne RSS | Søg | Registrer | Log ind

farve-LCD

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Indeks -> Microcontrollers -> farve-LCD
Arabisk Bulgarsk Catalanske udgave Tjekkisk Dansk version Tysk version Græsk Engelsk version Spanske version Finsk Fransk version Hindi version Kroatisk version Indonesiske version Italiensk version Hebraisk udgave Japanske version Koreanske version Litauisk Lettisk version Hollandsk version Norsk version Polsk Portugisiske udgave Rumænske version Russian version Slovakisk Slovensk Serbisk version Svensk version Tagalog version Ukrainsk version Vietnamesisk version Kinesiske version
Forfatter Besked
behranghm

Tilsluttet: 12. februar 2006
Stillinger: 36

Post 18 aug 2006 22:45 farve-LCD

Jeg ved ikke, hvor det at sætte dette spørgsmål. du quide mig plz.
Jeg har arbejdet med monokrom lcd af 3310 for nogen tid nu. Det er nemt at arbejde med, det er smart, vigtigst af alt, det er meget små og meget billig, og det fungerer på spændinger mindre end 3 volt og det er meget nemt at kommunikere med en microcontroller.

Spørgsmålet er:
og farve-LCD med denne charectersitics?

tak.
Tilbage til toppen
View user's profile
TechToys

Tilsluttet: 16. maj 2006
Hjulpet: 17

Post 19 august 2006 4:32 Re: farve-LCD

Citat:

Har en 1,8 "65k LCD med Samsung S6B33BC controller:

CSTN visningsmåde
Spænding: 3,0-3.3V, w / built-in LCD spænding generator
Hvid LED-baggrundsbelysning
8-bit parallel mode
1 / 162 told, 1 / 5 bias
LCD-modulet størrelse: 33,54 (W) x 45 (H) x 1,65 (T)
Visning område: 30,54 (w) x 36,04 (h)
effektiv displayområdet: 27,252 (w) x 34.068 (h)
matrix: 128 * RGB * 160
dot size: 0,201 (BGR) (W) x 0,201 (h)

Skærmdriveren i C18 frigivet. Fås med bare enhed eller med PCB bord, LCD-baggrundsbelysning føreren kredsløb. Udvikling bord med 18LF4550 med USB Mass Storage rådighed.

John Leung
www.TechToys.com.hk

Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Sidst redigeret af TechToys den 20. sep 2006 16:38, edited 2 gange i alt
Tilbage til toppen
View user's profile
Ramesh

Tilsluttet: 19. januar 2003
Stillinger: 1260
Hjulpet: 5

Post 19 august 2006 5:11 Re: farve-LCD

Acrobat Reader kræver koreanske skrifter for at åbne ovenstående pdf-fil.
Tilbage til toppen
View user's profile
TechToys

Tilsluttet: 16. maj 2006
Hjulpet: 17

Post 19 aug 2006 18:13 Re: farve-LCD

Følg blot akrobat hente for koreanske skrifter bliver okay. Men 99% af ansøgningen notat på engelsk, faktisk.

John
Tilbage til toppen
View user's profile
giaosucan

Tilsluttet: 16. august 2006
Stillinger: 9

Post 20 august 2006 4:22 farve-LCD

Color LCD sædvanligvis anvendes i mobiltelefon
som jeg kender, fremstiller offent brug mirocontroller
kan
Jeg har ikke meget experence af at bruge farve-LCD
kan en hjælpe mig?
tak for dit råd
Tilbage til toppen
View user's profile
Hugo

Tilsluttet: 01 januar 1970
Hjulpet: 26

Post 21 august 2006 6:00 Re: farve-LCD

behranghm wrote:
Jeg ved ikke, hvor det at sætte dette spørgsmål. du quide mig plz.
Jeg har arbejdet med monokrom lcd af 3310 for nogen tid nu. Det er nemt at arbejde med, det er smart, vigtigst af alt, det er meget små og meget billig, og det fungerer på spændinger mindre end 3 volt og det er meget nemt at kommunikere med en microcontroller.

Spørgsmålet er:

tak.

Hør her:

Color LCD 128x128 Nokia Knock-Off

http://www.sparkfun.com/commerce/product_info.php?products_id=569

Pris: $ 19.95
Tilbage til toppen
View user's profile
Buriedcode

Tilsluttet: 06 mai 2004
Hjulpet: 34
Beliggenhed: London

Post 22 august 2006 5:58 Re: farve-LCD

Jeg kan stå inde for ovenstående LCD.

Jeg købte LCD off ebay (ikke sparkfun), men efter at e-maile dem, fik jeg at vide, at det er nøjagtig det samme LCD, med samme controller chip.

Også, sparkfun gøre "Stol" nævn, meget smart, bare stikket i din LCD og du har alle de ben, du har brug for til rådighed på et 0,1 "standard pitch header. Jeg er ikke reklame her, men en stor og billig måde at få en lille farve TFT til et projekt. Faktisk er jeg lige ved at bestille nogle flere. Dets TFT 128x128, som, når opsætningen for fuld farve (65k?) ser utroligt.

Men du nævnte et'3310 lcd ", den nærmeste farve equiv af at ville være LCD fra en 3510i. Tilsyneladende kan det vise foto's, men beslutningen er ikke helt så god, som den ene fra sparkfun dog, det er let grænseflader med SPI (ligesom de fleste Nokia LCD-skærme). Den 3510i LCD kræver en ekstern baggrundslys, der henviser til, at en form sparkfun har det byggede det (og transportvirksomheden bord trin op spændingen for det). Men at gøre en baggrundslyset ikke ville blive hårdt, hvis du køber LCD fra ebay, det vil komme med fascia for hpone, som har den lightguide for baggrundsbelysningen vedlagt. Et par SMT hvide LED's ville gøre pænt (igen gjort det selv).

Det synes i det forløbne år så, at prisen på 1-2 "farve LCD's er faldet, så får em nu Very Happy

BuriedCode.
Tilbage til toppen
View user's profile
Google
AdSense

Post 22 august 2006 5:58 Annoncer

Tilbage til toppen
Dani

Tilsluttet: 08 marts 2004
Stillinger: 178
Hjulpet: 1
Beliggenhed: UK

Post 07 sep 2006 13:54 Re: farve-LCD

Hi all,

Jeg heller ikke vide, hvor man kan stille dette spørgsmål. du quide mig plz.
Jeg ønsker at arbejde med farveskærm grafiske LCD men disse mobile LCD-skærme er meget små. Mine spørgsmål er, er der nogen Stor LCD alle størrelser fra 5 "til 12", der nemt kan interface med microcontrollers til grafiske skærme.

tak.
Tilbage til toppen
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Indeks -> Microcontrollers -> farve-LCD
Side 1 af 1 Alle tidspunkter er GMT 2 timer

Misbrug | | Administrator | | Moderatorer | | Støt os | | sitemap
topic RSS