elektronik forum

Regler | Seneste indlæg | emne RSS | Søg | Registrer | Log ind

Bidirectional MOS switch - 3A

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Indeks -> Professionelle hardware og elektronik design -> Bidirectional MOS switch - 3A
Author Besked
gorkin

Hjalp: 11

Post 29 oktober 2006 19:57

Hi brødre!
Jeg har brug for en enhed reference, en tovejs MOS skifte til kontrol opladeren i GR64 modul (SonyEricsson GSM / GPRS-modul). Dette modul har en effekt input / output (batt pin) til strømforsyning (den samme PIN-kode er aktuelle tegne og kilde) at jeg har brug for at deaktivere den for at slukke modul (i nogle tilfælde er det nødvendigt afbryde strømforsyningen fra modul). Alle kender én enhed til denne ansøgning?
Thanks a lot, Gorkin
Tilbage til toppen
Artem

Hjalp: 91
Beliggenhed: Turan

Post 29 oktober 2006 21:50

Jeg tror, du kan bruge supplerende transistorer serie, der er forbundet med dioder forbundet parallelt. Hver enkelt af dem vil håndtere den ene retning af det nuværende.
Ulempen er høj dråbe spænding = Vdrop_ON Vdrop_Diode. Eller en transistor i forbindelse med produktion af diode bro ensretter de Vdrop = Vdrop_ON 2 * Vdrop_Diode.

Eller kan du kan finde Solid state relæ med behov for egenskaber

eller et andet eksempel:
http://www.maxim-ic.com/appnotes.cfm/appnote_number/1096
Tilbage til toppen
Google
AdSense
Google Adsense

Post 29 oktober 2006 21:50

Annoncer

Tilbage til toppen
strennor

Hjalp: 14

Post 08 November de 2006 7:34

du kan bruge høj effekt transistor

check www.fairchildsemi.com
Tilbage til toppen
gorkin

Hjalp: 11

Post 11 November 2006 21:25

Re: Bidirectional MOS-switch - 3A

Hej,
Jeg er behov BIDIRECTIONAL MOS SW ...
Med få ord: I min applcation, en GSM-modul forvaltning batterispændingen, at batteriet er tilsluttet i en særlig pinkode i GSM-modul, når der har ansvaret, det aktuelle flow i en retning, når at indfri den aktuelle flow i strid retning .. . for at nulstille, jeg skal afbryde denne pin ... men jeg kan ikke finde en løsning med MOS konventionelle Stik. Jeg kan ikke bruge den løsning, der nævnes af Artem bror, fordi spændingen DOP på diode vil forårsage fejl i batteriet modul forvaltning ...

Tak, Gorkin.
Tilbage til toppen
Arabisk Bulgarsk Catalanske udgave Tjekkisk Dansk version Tysk version Græsk Engelsk version Spansk version Finsk Fransk version Hindi version Kroatisk version Indonesisk version Italienske version Hebræisk Japanske version Koreanske version Litauisk Lettisk Hollandsk version Norwegian version Polsk Portuguese version Rumænsk Russian version Slovakisk Slovensk Serbisk version Svensk version Tagalog version Ukrainsk version Vietnamese version Kinesisk version
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Indeks -> Professionelle hardware og elektronik design -> Bidirectional MOS switch - 3A
Side 1 af 1

subj

text

Alle tidspunkter er GMT 1 Time
Lignende emner:
Bidirectional NMOS switch?? (3)
Mosfet tovejskommunikation switch (6)
Skifte en oplader Bidirectional (3)
høj nuværende tovejskommunikation switch (3)
MOS som switch spørgsmål (11)
hjælp: 15GHz MOS Switch (1)
Design af analoge MOS-switch (6)
power MOS transistor switch (4)
Hvordan man designer en højtydende MOS switch? (12)
Sådan konstateres det MOS Switch billedformat? (1)

Misbrug | | Administrator | | Moderators | | Støt os | | sitemap
topic RSS