| Author | Besked |
|---|
gorkin
| 29 oktober 2006 19:57 Bidirectional MOS switch - 3A | | |
|
| Hi brødre! Jeg har brug for en enhed reference, en tovejs MOS skifte til kontrol opladeren i GR64 modul (SonyEricsson GSM / GPRS-modul). Dette modul har en effekt input / output (batt pin) til strømforsyning (den samme PIN-kode er aktuelle tegne og kilde) at jeg har brug for at deaktivere den for at slukke modul (i nogle tilfælde er det nødvendigt afbryde strømforsyningen fra modul). Alle kender én enhed til denne ansøgning? Thanks a lot, Gorkin |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Artem
Joined: 22. maj 2003 Posts: 1652 Hjalp: 91 Beliggenhed: Turan
| 29 oktober 2006 21:50 Bidirectional MOS switch - 3A | | |
|
| Jeg tror, du kan bruge supplerende transistorer serie, der er forbundet med dioder forbundet parallelt. Hver enkelt af dem vil håndtere den ene retning af det nuværende. Ulempen er høj dråbe spænding = Vdrop_ON Vdrop_Diode. Eller en transistor i forbindelse med produktion af diode bro ensretter de Vdrop = Vdrop_ON 2 * Vdrop_Diode.
Eller kan du kan finde Solid state relæ med behov for egenskaber
eller et andet eksempel: http://www.maxim-ic.com/appnotes.cfm/appnote_number/1096 |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Google AdSense

| 29 oktober 2006 21:50 Annoncer | | |
|
|
|
|
| Tilbage til toppen | |
 |
strennor
| 08 November de 2006 7:34 Bidirectional MOS switch - 3A | | |
|
| du kan bruge høj effekt transistor
check www.fairchildsemi.com |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
gorkin
| 11 November 2006 21:25 Re: Bidirectional MOS-switch - 3A | | |
|
| Hej, Jeg er behov BIDIRECTIONAL MOS SW ... Med få ord: I min applcation, en GSM-modul forvaltning batterispændingen, at batteriet er tilsluttet i en særlig pinkode i GSM-modul, når der har ansvaret, det aktuelle flow i en retning, når at indfri den aktuelle flow i strid retning .. . for at nulstille, jeg skal afbryde denne pin ... men jeg kan ikke finde en løsning med MOS konventionelle Stik. Jeg kan ikke bruge den løsning, der nævnes af Artem bror, fordi spændingen DOP på diode vil forårsage fejl i batteriet modul forvaltning ...
Tak, Gorkin. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |