| Author | Besked |
|---|
yolande_yj
| 08 November de 2006 5:34 Differential til Enkelt ende konvertering, skal 50% duty cycle. | | |
|
| | Jeg har en VCO med differentieret produktion, jeg ønsker at konvertere dem til én udgang output. Den ene ende produktion bør have samme frekvens af den differentierede en, og dens arbejdscyklus shoule være 50%. Kredsløbet er for lav frekvens (10MHz) ansøgning, vil jeg ikke bruge balun. Kan jeg gøre det? |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
IanP
Joined: 05 Oktober de 2004 Indlæg: 6.490 Hjalp: 1542 Beliggenhed: West Coast
| 08 November de 2006 5:41 Re: Differentieret til Single ende konvertering, skal 50% told cyc | | |
|
| En mulighed er en differential forstærker .. se billedet nedenfor .. Input => differentiale .. Output => single ended fra RC og GND ..
Hilsen, IanP
Senest redigeret af IanP den 08 november de 2006 5:44, rettet 1 gang i alt |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
yolande_yj
| 08 November de 2006 5:43 Re: Differentieret til Single ende konvertering, skal 50% told cyc | | |
|
| | IanP skrev: | En mulighed er en differential forstærker .. se billedet nedenfor .. Input => differentiale .. Output => single ended fra RC1 eller RC2 og GND ..
Hilsen, IanP | Jeg cann't se dette kredsløb kan sikre, at 50% duty cycle. kunne u forklare?
Senest redigeret af yolande_yj den 08 november de 2006 6:06, rettet 1 gang i alt |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Google AdSense

| 08 November de 2006 5:43 Annoncer | | |
|
|
|
|
| Tilbage til toppen | |
 |
strennor
| 08 November de 2006 5:52 Differential til Enkelt ende konvertering, skal 50% duty cycle. | | |
|
| sinus output? derefter filtrere det og du har en pæn sinusbølge
firkantbølge output? differential input enkelt output forstærker / komparator kan gøre det.
hvis dit input er symmetrisk, og det forstærker / komparator er lav offset / støj, 50% duty cycle er sikret. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
yolande_yj
| 08 November de 2006 5:56 Re: Differentieret til Single ende konvertering, skal 50% told cyc | | |
|
| | strennor skrev: | sinus output? derefter filtrere det og du har en pæn sinusbølge
firkantbølge output? differential input enkelt output forstærker / komparator kan gøre det.
hvis dit input er symmetrisk, og det forstærker / komparator er lav offset / støj, 50% duty cycle er sikret. | til 50%, er u sikker? hvordan? |
|
| Tilbage til toppen | |
 |