| Forfatter | Besked |
|---|
håndelag
Tilsluttet: 25. februar 2007 Stillinger: 45 Hjulpet: 2 Beliggenhed: Østrig
| 16 marts 2007 0:45 Hvad gør "ECL", "CML", "LVDS", | | |
|
| Hej
Jeg nogen gange se, at ppl bruge CML kredsløb at gøre ... bla bla .. og brug LVDS grund af ... bla bla ... og ECL ....
Som catigory eller en filial af videnskab disse begreber hører til?
Jeg tror, dette er nogle typer I / Os interface standarder (ikke sikker, og der skal korrigeres, hvis jeg tager fejl) ..
Jeg vil gerne vide mere om dem .. Så hvad skal jeg læse eller søge efter?
Jeg skulle til at designe en høj frekvens og store divisor counter .. hvilke af dem skal jeg bruge og hvorfor?
C / CTS og adv. / ulemper ved hver enkelt .....
Kan du give mig nyttigt materiale om dem ...
for help .. Very Big takke jer alle for at få hjælp ..
Hilsen, - Håndelag |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
ieropsaltic
| 16 marts 2007 13:00 Re: What do "ECL", "CML", "LVDS & | | |
|
| ECL står for emitter Sammen Logic. It's a high speed logik familie fordi transistorer er aldrig lov til at mætte. Dens struktur er meget lig den analoge differenstryk forstærkere.
CML står for Current Mode Logic. Det er en anden høj hastighed logik familie ligner ECL bortset fra, at en familie er bufferfunktion på outputtet, mens de andre er ikke.
LVDS står for Low Voltage Differential Signaling. Denne logik familie bruger differenstryk signaler på ca 700mV at repræsentere 0s og 1s.
For høj hastighed dividers. Jeg tror, at de mest almindelige logik familier er CML eller Dynamisk logik. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
srieda
Tilsluttet: 24. december 2006 Posts: 163 Hjulpet: 17 Beliggenhed: Indien
| 27 marts 2007 13:02 mere info om LVDS | | |
|
| LVDS - Low Voltage Differential signaler bruges til transmission af data mellem chips. LVDS bruger signaler med gynger på ca 50mv - 400mv ved meget høje frekvenser. Dette er typisk bruges til højhastighedstog kommunikation. LVDS chauffører og dekodere har en anden vigtig specifikation i den fælles-mode spændingsniveau af signalerne. Den fælles-mode plan varierer wrt det afgrænsede protokollen og spænding, hvor de centrale værker.
For at vide mere om LVDS gennemførelse, kan du besked mig. Jeg foreslår, at du begynde at læse fra LVDS modellering og derefter i LVDS drivere. Brug Google til at søge efter artikler om disse. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Google AdSense

| 27 marts 2007 13:02 Annoncer | | |
|
|
|
|
| Tilbage til toppen | |
 |
rfmw
Tilsluttet: 10. maj 2001 Posts: 516 Hjulpet: 38
| 27 marts 2007 13:25 Re: What do "ECL", "CML", "LVDS & | | |
|
| "Jeg skulle til at designe en høj frekvens og store divisor counter"
Definere, hvilke frekvenser vi taler om her ... |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
srieda
Tilsluttet: 24. december 2006 Posts: 163 Hjulpet: 17 Beliggenhed: Indien
| 27 marts 2007 14:01 Re: What do "ECL", "CML", "LVDS & | | |
|
| | Jeg har med held arbejdet på LVDS drivere op 2GHz på 130nm. Det afhænger teknologi såvel. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
ahmad_abdulghany
Tilsluttet: 12. april 2005 Stillinger: 1368 Hjulpet: 212 Beliggenhed: Cairo, Egypten
| 30 marts 2009 9:43 Hvad gør "ECL", "CML", "LVDS", | | |
|
| | Hvis du søgte efter nogle IEEE papirer, giv mig links, og jeg får dem for dig! |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
xulfee
Tilsluttet: 27. maj 2008 Posts: 436 Hjulpet: 32 Location: Pakistan
| 31 marts 2009 7:20 Hvad gør "ECL", "CML", "LVDS", | | |
|
| ECL er emitter koblet logik
Lagt efter 2 minutter:
Lavspændingstype differential signaling, eller LVDS, er en elektrisk signaling system, der kan køre med meget høj hastighed over billige parsnoede kobberkabler. Det blev indført i 1994, og som siden er blevet meget populær i computere, hvor det indgår i meget højhastighedsnet og computer busser.
Lagt efter 1. minutter:
http://en.wikipedia.org/wiki/Current_mode_logic |
|
| Tilbage til toppen | |
 |