elektronik forum

Regler | Seneste indlæg | emne RSS | Søg | Registrer | Log ind

Dome lysdæmper til biler

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Indeks -> Analog Circuit Design -> Dome lysdæmper for biler
Author Besked
bdmsoft

Post 06 Juli de 2007 5:36

Re: Dome lysdæmper for biler

Hej alle

Jeg ønsker at designe et kredsløb for follwing spec ... kan nogen give mig en løsning ..?

its a cool feature findes på de fleste luksus og super luksus biler som Benz, Lexus, BMW mv. Dybest set, hvad den gør det for at forsinke kabinen lys 5-10 sekunder efter, at døren er lukket. Lyset vil så fade ud langsomt til slukket tilstand. Mens nyttige i sit formål dette kredsløb tilføjer en luksus mærke til din bil. En ekstra fordel for Dome lysdæmper i modsætning til den forudindstillet forsinkelse, mest luksuriøse modeller, du nu har friheden til at indstille forsinkelsen og dæmpning hastighed passer til dine behov.

- Buddhi --

Lagt efter 50 minutter:

Hej,

Jeg har prøvet dette kredsløb, det fungerer godt, men for mig er der 2 spørgsmål om, at

1. Den er designet til ve (positiv) jorden modeller. Men min bil er-ve (negativ) jord en.

2. 2N3055 det altid varme, selv alle døre i lukket tilstand (jeg kontrolleres ved hjælp af 4 sporskifter - fordi jeg kan ikke passe det ind på min bil) Dette kan forårsage min baterry at gå død i nogle dage.

Kan nogen venligst adresse to ovenstående spørgsmål, og give mig et godt design. Da jeg har ikke meget idé om at designe elektronik kredsløb, jeg tror alle kan hjælpe mig.

- Thankx på forhånd

- Buddhi --

fra Sri Lanka
Tilbage til toppen
Google
AdSense
Google Adsense

Post 06 Juli de 2007 5:36

Annoncer

Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Tilbage til toppen
pakitos

Hjalp: 66

Post 06 Juli de 2007 7:48

Dome lysdæmper til biler

hvad mener du med negativ jord !!!!!!
Er du sikker på du har tilsluttet den transistor i den korrekte måde?
Har du et multimeter?
Prøv at måle spænding eller strøm og lade mig kende de værdier
Tilbage til toppen
bdmsoft

Post 06 Juli de 2007 10:40

Re: Dome lysdæmper for biler

Hi pakitos,

Negativ jorden betyder, biler »batteri-VE er forbundet til selve bilen.

I dette kredsløb Når dor er åben (switch - ON) det bliver ve retning kredsløb. Men i alle Japansk bilmodeller er alle-VE jorden. (skifte skulle komme til VE-side)

Jeg har et multimeter, kan jeg forbi dig valtages, men jeg føler, at det ikke vil være hensigtsmæssigt, hvis vi ikke kan finde en løsning for ovennævnte ting, da jeg ville virkelig brug for en bil i stedet for at holde det på et projekt bord.

- Regds

- Buddhi - fra Sri Lanka
Tilbage til toppen
Arabisk Bulgarsk Catalanske udgave Tjekkisk Dansk version Tysk version Græsk Engelsk version Spansk version Finsk Fransk version Hindi version Kroatisk version Indonesisk version Italienske version Hebræisk Japanske version Koreanske version Litauisk Lettisk Hollandsk version Norwegian version Polsk Portuguese version Rumænsk Russian version Slovakisk Slovensk Serbisk version Svensk version Tagalog version Ukrainsk version Vietnamese version Kinesisk version
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Indeks -> Analog Circuit Design -> Dome lysdæmper for biler
Side 1 af 1

subj

text

Alle tidspunkter er GMT 1 Time
Lignende emner:
førte dome lys problem (2)
Dimmer til lavenergipærer? (4)
Lysdæmper .... (8)
IR lysdæmper (9)
Lysdæmper (2)
Remote lysdæmper (3)
lysdæmper kredsløb (1)