| Author | Besked |
|---|
afrasiab
| 09 oktober de 2007 9:59 elektronik er studiet af elektron | | |
|
| | hvad er elektronisk? |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
vicky
| 10 oktober 2007 5:45 Re: elektronisk | | |
|
| hej kære,
elektronik betyder 0 eller 1 har to status faser eneste tilbageværende breaif deatails du kan få fra www.wikipedia.com |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Google AdSense

| 10 oktober 2007 5:45 Annoncer | | |
|
|
|
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Awarapunshee
| 10 oktober 2007 7:44 Re: elektronisk | | |
|
| | Elektronik betyder: Undersøgelse af elektroner eller strøm af elektroner. Men dagens verden er det studiet af halvledere og dets relaterede emner og princippet om at regere dem. etc etc |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
rikie_rizza
Joined: 05 August de 2006 Posts: 334 Hjalp: 20 Beliggenhed: Bikini Bottom, mellem en sten og en ananas
| 10 oktober 2007 8:17 elektronisk | | |
|
| Elektronisk er et udstyr, der anvender lav spænding lav effekt elektricitet og har minimum mekaniske bevægelige dele. Elektronik er studiet af det. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Awarapunshee
| 10 oktober 2007 12:01 Re: elektronisk | | |
|
| | rikie_rizza skrev: | Elektronisk er et udstyr, der anvender lav spænding lav effekt elektricitet og har minimum mekaniske bevægelige dele. Elektronik er studiet af det. |
Jeg tror det ikke. Fordi en 20KV switch mode strømforsyning er elektronik osv. osv. Jeg har arbejdet (design) en ovn med elektroniske enheder, der har en effekt af 1.5mW (ja 1.5Mega Watt). Dette er ikke et lavt strømforbrug. " or " Electronics is the study of electron mechanics. Or the study of mechanism of flow of charge in various materials like semiconductors, resistors, nanostructures, vacuum etc. " Så den grundlæggende definition er, som jeg skrev ovenfor, eller "den gren af fysikken, der beskæftiger sig med emissioner og virkningerne af elektroner og med brug af elektronisk udstyr" eller "Elektronik er studiet af elektron-mekanik. Eller en undersøgelse af mekanismen i strømmen af afgift i forskellige materialer som halvledere, modstande, nanostrukturer, vakuum osv. " eller og så videre. En encyklopædi kan høres i grundlæggende definition.
Hilsen |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
aersoy
Joined: 08 August de 2006 Posts: 82 Hjalp: 1 Beliggenhed: Ankara
| 12 oktober 2007 14:48 Re: elektronisk | | |
|
| | Awarapunshee skrev: | | Elektronik betyder: Undersøgelse af elektroner eller strøm af elektroner. Men dagens verden er det studiet af halvledere og dets relaterede emner og princippet om at regere dem. etc etc |
Jeg tror, undersøgelse af halvledere er ikke en anden tro. Det er bare en undertitel af elektronik 
Tilføjes efter 1 minut:
| rikie_rizza skrev: | Elektronisk er et udstyr, der anvender lav spænding lav effekt elektricitet og har minimum mekaniske bevægelige dele. Elektronik er studiet af det. |
Hvad du synes om magt område??? Power dioder? De har selv arbejdet i kV-intervaller: S |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Microsystem
| 12 oktober 2007 16:13 Re: elektronisk | | |
|
| | elektronisk er uanset omhandler bahaviour af elektroner, ligesom deres virkninger, aktioner og reaktioner på andre materialer, og også selv. kontrollerende og bruger elektroner til speciffic puposes er også opkaldt elektronik. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
anades
| 12 oktober 2007 17:10 elektronisk | | |
|
| | Jeg tror, elektronik er studiet af elektroner kun. Selvom dagens fastlæggelsen af elektronik er begrænset til srtudy af kredsløb med begrænset "aktuelle" kapacitet. Højere aktuelle undersøgelse er mere almindeligt betegnes som elektriske videnskab. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |