| Author | Besked |
|---|
meach MMA
| Marts 19, 2008 4:56 Energibesparelser | | |
|
| | Kan du fortælle mig om hvordan man kan spare energi i verden? |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
subharpe
Joined: 09 januar de 2008 Posts: 244 Hjalp: 34 Beliggenhed: Bangalore, Indien
| Marts 19, 2008 8:43 Re: Energibesparelse | | |
|
| | Det handler om at udvikle det teknikker til genindvinding af ressourcerne i naturen og udnytte de ukonventionelle ikke-destruktiv kilder. Ligesom vi har masser af solenergi til rådighed, som vi næppe brug. Gør brug af denne i stedet for destruktive kilder som olie er en måde at spare energi. Tilsvarende vindenergi, vandflow alle kan og bliver brugt til tung belastning. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
wolly
| Marts 23, 2008 4:53 Energibesparelser | | |
|
| Kan du fortælle mig om hvordan man kan spare energi i verden? thats en alt for bredt spørgsmål
nogle mennesker spare energi ved at sove mere og gør mindre arbejde |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
laktronics
| Marts 23, 2008 6:23 Re: Energibesparelse | | |
|
| Hej, Ja, der er ingen grænse for fejlfortolkning af et spørgsmål, og jeg vil også tilføje mit lille bidrag: Da E = mc ^ 2, ophobe mere masse og lagre energi, og når du ønsker energi tilbage, konvertere det til bullwork! Neverthless, jeg har en mere alvorlig baggrund også i denne forbindelse, er de grundlæggende svigt af solenergi ordninger skyldes hovedsagelig nonavailability billig akkumulatorer afgørende for sådanne systemer, da Sun ikke er forudindstillet på natten. Hvis bare nogle af de Newtonic hjerner i verden holdt op med at spilde deres hjerne magt i arkade spil og koncentreret i udviklingen af billige batterier, kunne solenergi har løst alle vores energiproblemer. Kan være overhead vandtanke bruges til at opbevare vand til de fleste af bygningerne kunne omformes til at blive brugt som store kondensator til at lagre solenergi elektricitet?
Hilsen, Laktronics |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Google AdSense

| Marts 23, 2008 6:23 Annoncer | | |
|
|
|
|
| Tilbage til toppen | |
 |
sankalani2003
Joined: 10 Oktober 2007 Posts: 50 Beliggenhed: Kandy, Sri Lanka
| 23 marts 2008 13:54 Re: Energibesparelse | | |
|
| | bruger oftere solenergi, vindkraft, flodbølge magt eller enhver fysisk magt generere anden metode end burnig Fosil brændstoffer som benzin, diesel eller LPG. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
nikhilele
Joined: 11 Januar 2006 Posts: 543 Hjalp: 22 Beliggenhed: Bangalore Indien
| 23 marts 2008 18:44 Energibesparelser | | |
|
| brug ... Vedvarende ressourcer af energi bruge cyklen til korte afstand i stedet for bilen ....
bruge smart elektronik kredsløb, som registrerer miljø og justere lys og køling / opvarmning i stuen eller på kontoret ..
brug CFL lamper. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
PaulHolland
Joined: 15 Januar 2003 Posts: 632 Hjalp: 59 Beliggenhed: Holland
| 23 marts 2008 20:54 Re: Energibesparelse | | |
|
| | Spis mindre kød, da produktion og forarbejdning af kød er meget energikrævende!. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |