elektronik forum

Regler | Seneste indlæg | emne RSS | Søg | Registrer | Log ind

SONY TV Chassis RX-2 ingen otutput på B

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Indeks -> Service Manualer, anmoder, Reparation Tips -> SONY TV Chassis RX-2 ingen otutput på B
Author Besked
tendi

Beliggenhed: Zimbabwe

Post 04 april de 2008 8:50

sony rx2 chassis

Er der nogen kender modstanden læsning af de vigtigste primære afviklingen af SMPS (SRT) på ben 6 og 9? Jeg får 13Ω og der er ingen produktion i B. Jeg tror, modstanden er for høj? Jeg troede, det bør være ≤ 1Ω. Se billede ...

tendi ... SONY TV Chassis RX-2 no otutput at  B
Tilbage til toppen
Google
AdSense
Google Adsense

Post 04 april de 2008 8:50

Annoncer

Tilbage til toppen
banjo

Hjalp: 118

Post April 16, 2008 13:20

SONY TV Chassis RX-2

Jeg tror ikke, at den modstand, der er problemet. 13 ohm lyder fint for en primær likvidation med masser af drejninger. Enten har du mistet VBB til pin6 eller transistoren på pin9 er ikke gennemfører.
Mit gæt er, at enten skifter kan ikke begynder eller har fundet en fejl og lukkes. Dette forudsætter, at VBB er til stede og transistoren på pin9 er OK.
Tilbage til toppen
Arabisk Bulgarsk Catalanske udgave Tjekkisk Dansk version Tysk version Græsk Engelsk version Spansk version Finsk Fransk version Hindi version Kroatisk version Indonesisk version Italienske version Hebræisk Japanske version Koreanske version Litauisk Lettisk Hollandsk version Norwegian version Polsk Portuguese version Rumænsk Russian version Slovakisk Slovensk Serbisk version Svensk version Tagalog version Ukrainsk version Vietnamese version Kinesisk version
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Indeks -> Service Manualer, anmoder, Reparation Tips -> SONY TV Chassis RX-2 ingen otutput på B
Side 1 af 1

subj

text

Alle tidspunkter er GMT 1 Time
Lignende emner:
AE1 chassis SONY (1)
SONY TV (Chassis BX-1S) KV-21CT1K Skema (1)
Sony Kv27exr25 chassis SCC-d50f-en (2)
Philips C2082/Fimi Chassis FSR871CV (Sony Trinitron Version) (1)
Åbning af en sony fjernbetjening (Sony RM-SE1AV) (1)
Jord eller chassis (3)
VME chassis (4)
FE-1A Chassis Service Manual (9)
LG TV Chassis MC-84A problem (2)
Philips chassis G8.1AA (11)

Misbrug | | Administrator | | Moderators | | Støt os | | sitemap
topic RSS