| Author | Besked |
|---|
icsoul
| April 24, 2008 12:01 Om ur og data recovery hastighed | | |
|
| Hvordan man kan simulere eller måle uret opsving hastighed?
Tak for nogle gode råd! |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Google AdSense

| April 24, 2008 12:01 Annoncer | | |
|
|
|
|
| Tilbage til toppen | |
 |
icsoul
| April 29, 2008 6:19 Re: Om uret og data recovery hastighed | | |
|
| | Ingen kender? |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
fanshuo
Joined: 21 Juni 2007 Posts: 381 Hjalp: 5 Beliggenhed: Holland
| April 29, 2008 8:28 Om ur og data recovery hastighed | | |
|
| Kan du stille dit spørgsmål en smule mere klar? du skal til at simulere, eller du skal til at måle? hvilke slags data?
Af den måde, er dit spørgsmål, så generelt, hvis du vil have detaljerede svar, er det bedre, at du først finder en bog at læse |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
AdvaRes
Joined: 14 Februar 2008 Posts: 1038 Hjalp: 46 Location: Derhjemme
| April 29, 2008 8:51 Re: Om uret og data recovery hastighed | | |
|
| | icsoul skrev: | Hvordan man kan simulere eller måle uret opsving hastighed?
Hej icsoul. Please elaboarate. Faktisk dit spørgsmål så er det ikke har nogen mening, da hastigheden af indtægter er den hastighed receiverens PLL når låst. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
icsoul
| April 29, 2008 13:31 Re: Om uret og data recovery hastighed | | |
|
| | fanshuo skrev: | Kan du stille dit spørgsmål en smule mere klar? du skal til at simulere, eller du skal til at måle? hvilke slags data?
Af den måde, er dit spørgsmål, så generelt, hvis du vil have detaljerede svar, er det bedre, at du først finder en bog at læse |
hi, fanshuo
Både simulering og målemetoder, er det centrale punkt, jeg gerne vil vide.
Problem i detaljer: Modtageren modtager serielle PRBS strøm og gendanner ur fra det gennem DLL-baseret CDR struktur. Tiden fra serielle data til inddrivelse ur korrekt, hvad jeg gerne vil vide. Jeg ved ikke, hvordan man kan simulere denne gang. Jeg ved ikke, hvordan man kan måle denne tid.
Kan du give mig nogle clues?
Lagt efter 6 minutter:
| AdvaRes skrev: | | icsoul skrev: | Hvordan man kan simulere eller måle uret opsving hastighed?
Hej icsoul. Please elaboarate. Faktisk dit spørgsmål så er det ikke har nogen mening, da hastigheden af indtægter er den hastighed receiverens PLL når låst. |
Hi AdvaRes
Min CDR baser på DLL struktur.
Kan du vise mig følgende spørgsmål? 1. Hvordan man kan simulere låsning tidspunkt PLL eller DLL? 2. Hvordan skal man måle denne gang? |
|
| Tilbage til toppen | |
 |