| Author | Besked |
|---|
jackest
| 06 Juli de 2008 5:25 kan nogen hjælpe mig venligst ...... hjælp JK flip-flop | | |
|
| Brug af JK flip-flop som butikken, udformning af en synkron BCD counter i: (a) Binær kode (b) Gray kode
omfatter tilstandsdiagram, statslig opgave, staten tabel, magnetisering (overgang) tabel, KM, stammer Boolsk udtryk og fuldstændig logisk-ledningsdiagram
Jeg ved noget om det jeg er så dump please help me Jeg er hjælpeløs .. Jeg vil sætte pris på hvis nogen hjælpe mig til at gøre dette skal du .. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
my_books
| |
| Tilbage til toppen | |
 |
jackest
| 12 Juli 2008 13:30 Re: kan nogen hjælpe mig venligst ...... hjælp JK flip-flop | | |
|
| | Mange tak, jeg sætter pris for hvad du får for mig .. men jeg forstår stadig ikke, hvordan du gør dette. Can you please help me .. Jeg ved ikke, hvordan man designer bcd imødegå ved hjælp af JK flip-flop. jeg virkelig svage i dette emne, og i forvejen ikke 3 gang. behage hjælp mig mere detaljeret ... |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Google AdSense

| 12 Juli 2008 13:30 Annoncer | | |
|
|
|
|
| Tilbage til toppen | |
 |
trayant
Joined: 28 Juni 2008 Posts: 14 Hjalp: 1 Beliggenhed: Malaysia
| 19 juli 2008 5:27 kan nogen hjælpe mig venligst ...... hjælp JK flip-flop | | |
|
| | Jeg tror, de fleste af de digitale system opslagsværker eller lærebøger vil vise BCD counter eksempel ved FF. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
laseetha
| 21 juli 2008 9:05 Re: kan nogen hjælpe mig venligst ...... hjælp JK flip-flop | | |
|
| u kan henvise bog skrevet af Moris mano eller Floyd. Digital Electronis og Microporcessors er meget interessant og letteste emne i løbet af elektronik og kommunikation. Jeg havde lært dette spørgsmål mange gange. hvis u tager kun 2 JK flip-flops, binde både input sammen, de nu fungerer som en T flipflop og anvende fælles ur for begge. Nu begyndte de at tælle, når u aktivere dem. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
mahaju
| 21 Juli 2008 17:48 Re: kan nogen hjælpe mig venligst ...... hjælp JK flip-flop | | |
|
| HI prøv dette link http://www.play-hookey.com/digital/synchronous_counter.html Også se de andre links på denne side. Disse tutorilas skulle give dig nogle ideer. prøv at søge "synkron imødegå ved hjælp af JK flip flop" i Google. Lad mig vide, hvis det hjælper.
|
|
| Tilbage til toppen | |
 |