Regler | Recent posts | emne RSS | Søg | Registrer | Log ind

Power Supply ( "4 ledninger 3 fase" til "5V")

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Indeks -> Professional Hardware og Electronics Design -> Power Supply ( "4 ledninger 3 fase" til "5V")
Arabisk Bulgarsk Catalanske udgave Tjekkisk Dansk version Tysk version Græsk Engelsk version Spanske version Finsk Fransk version Hindi version Kroatisk version Indonesiske version Italiensk version Hebraisk udgave Japanske version Koreanske version Litauisk Lettisk version Hollandsk version Norsk version Polsk Portugisiske udgave Rumænske version Russian version Slovakisk Slovensk Serbisk version Svensk version Tagalog version Ukrainsk version Vietnamesisk version Kinesiske version
Forfatter Besked
PILOTIK

Stillinger: 13

Post 15 januar 2003 1:22 Power Supply ( "4 ledninger 3 fase" til "5V")

Hej!

Nogen der kan hjælpe mig?
Jeg forsøger at designe Emne uden transformer (billige).
Den AD7752 (denne strømforsyning for det) "æder" 17mA 5 mA for LED og Counting Mechanism = ~ 25-30mA.
Min nuværende Powersupply bruger alle 3 faser, men hvis jeg afbryder 2 faser enheden arbejder pnly halvdel af perioden (50Hz).
Jeg har brug for ordningen, som bruger 3 faser, men arbejder med kun én af dem uden stopings for en halfperiod.
Mere over denne strømforsyning må ikke have nogen transformatorer Ked af det
Kan U hjælpe mig?

Thanx.
WBR
Tilbage til toppen
View user's profile
flatulent

Tilsluttet: 19. juli 2002
Stillinger: 4989
Hjulpet: 307
Beliggenhed: Middle Earth

Post 15 januar 2003 1:35 Sikkerhedsproblemerne

Du får i alvorlige sikkerhedsproblemer, hvis du trækker strøm fra utility hovedbrandledninger uden transformer mellem. Den eneste måde at løse dette er at få dit kredsløb helt indesluttet i isolerende materiale af to uafhængige lag (dobbelt afskærmning). Den mindste strømforsyning ville være en transformer mellem en fase og neutral. Output ville have en bro ensretter og et stort nok kondensator, at den nuværende tegnet af din kredsløb mellem Power Line cykler ville blive små. Du beregne dette ved første beslutningsansvaret spænding hænge. Så har du beregne gebyr trækkes af din kredsløb Q = I x t. Hvor t er tiden mellem halvdelen cyklusser af Power Line. Så har du beregne kondensator C = Q / spænding hænge. Jeg har set kredsløb hvor Power Line spænding reduceres med spænding dividers, men det har stadig sikkerhedsproblemet.
Tilbage til toppen
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Indeks -> Professional Hardware og Electronics Design -> Power Supply ( "4 ledninger 3 fase" til "5V")
Side 1 af 1 Alle tidspunkter er GMT 2 timer

Misbrug | | Administrator | | Moderatorer | | Støt os | | sitemap
topic RSS