elektronik forum

Regler | Seneste indlæg | emne RSS | Søg | Registrer | Log ind

ur og data recovery

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Indeks -> PLD, SPLD, GAL, CPLD, FPGA design -> ur og data recovery
Author Besked
vinod_g

Hjalp: 6

Post December 30, 2008 7:10

ur og data recovery

Jeg kræver CDR (Ur og data recovery) modul. Er det allerede tilgængelige i FPGA, eller vi har til design?
Tilbage til toppen
Google
AdSense
Google Adsense

Post December 30, 2008 7:10

Annoncer

Tilbage til toppen
ducna

Post 06 januar de 2009 5:06

Re: ur og data recovery

Jeg familar med Texas, så jeg har ingen idé til andre familier, men jeg tror, de er helt det samme. I Texas, er der ingen integreret CDR del, men heldigvis er der nogle App bemærker, såsom: xapp224, xapp250, xapp868, ... meget usuful for CDR applikationer. Du kan også se på internettet med Google, er der en masse oplysninger om dig

Hope this helps,
Tilbage til toppen
amitjagtap

Hjalp: 6

Post 23 januar 2009 11:53

ur og data recovery

hej
I nogle FPGA CDR er der. I Xilinx FPGA klokken ledere er der. U kan designe en simpel clk n data opsving CKT hjælp kant detektor og høj frekvens counter ....
Tilbage til toppen
Arabisk Bulgarsk Catalanske udgave Tjekkisk Dansk version Tysk version Græsk Engelsk version Spansk version Finsk Fransk version Hindi version Kroatisk version Indonesisk version Italienske version Hebræisk Japanske version Koreanske version Litauisk Lettisk Hollandsk version Norwegian version Polsk Portuguese version Rumænsk Russian version Slovakisk Slovensk Serbisk version Svensk version Tagalog version Ukrainsk version Vietnamese version Kinesisk version
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Indeks -> PLD, SPLD, GAL, CPLD, FPGA design -> ur og data recovery
Side 1 af 1

subj

text

Alle tidspunkter er GMT 1 Time
Lignende emner:
Ur og DATA RECOVERY? (9)
Ur og data recovery (7)
Ur og data recovery kredsløb (10)
Om ur og data recovery hastighed (4)
Spørgsmål om Ur og Data Recovery, tak. (3)
Ur og data recovery for seriel Link (4)
Hvordan man implimente en CDR (ur og data recovery) kredsløb. (8)
clock data recovery ....? (5)
Clock Data Recovery (3)
clock data recovery (1)

Misbrug | | Administrator | | Moderators | | Støt os | | sitemap
topic RSS