| Forfatter | Besked |
|---|
praveen_palaparthi
Tilsluttet: 15. februar 2008 Stillinger: 92 Hjulpet: 1
| 29 jun 2009 19:15 Hjælp kræves eksperter | | | tags: |
|
| Hej venner, jeg gør enkelt fase sinusformet PWM inverter anvender mikro controller.I har genereret sinusbølge på output ved hjælp af sinus table.My kontrolenheden er pic 16f886 output frekvens 50Hz, og swicthing hyppigheden er 20 KHz og produktion på ingen belastning er på 250 volt rms. Jeg brugte PWM moduler i den registeransvarlige til at generere SPWM.
Mit problem er, når jeg skifte belastningen fra 200W pære sin produktion spænding er aftagende til 200V rms.How at rette op på denne voltage.Theory siger, at ved at ændre Modulationindeks Ma = Ar / AC Ar = peak amplituden af reference bølge, AC peak amplitude transportvirksomhed bølge, vi kan få varaible volta ge, men hvordan man gennemfører dette i code.I betyde hvordan man korrekt (stigning eller fald) tolden cycle.I vide ved hjælp PI tuning vi kan få, men jeg dont kende, hvordan man gennemfører jeg ikke får den logik kan man bidrage til at få logik.
kan nogen give eksempler kode for denne til at korrigere arbejdscyklus bruger PID tuning |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
bobcat1
Tilsluttet: 10 juli 2002 Posts: 976 Hjulpet: 35
| 04 jul 2009 8:52 Re: Hjælp kræves eksperter | | | tags: |
|
| HI
Du er nødt til at prøve den Udgangsspænding (eller nuværende) tilbage til den registeransvarlige og ændre PWM afhængigt af lasten
Alle de bedste
Bobi |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
praveen_palaparthi
Tilsluttet: 15. februar 2008 Stillinger: 92 Hjulpet: 1
| 06 jul 2009 14:48 Re: Hjælp kræves eksperter | | |
|
| | Hello sir for svar på mit post.As u kender jeg gør sinsuoidal inverter bruger PIC 167886.How at opdatere min pligt cycle.sir kan u expain mig i detaljer, da jeg er ny på denne type project.How at variere arbejdscyklus ifølge referenceværdien ....... |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
btbass
Tilsluttet: 20. juli 2001 Stillinger: 1131 Hjulpet: 106 Beliggenhed: Oberon
| 06 jul 2009 18:59 Re: Hjælp kræves eksperter | | |
|
| Med sinusformet kontrol du ændrer amplitude af sinusbølge at variere udgangsspænding. Download Application Note AN1017 fra Microchip. Dette er en ansøgning note til kørsel med en børsteløs motor med en sinewave, men giver de algorythms for skiftende amplitude. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |