| Forfatter | Besked |
|---|
rajudp
Tilsluttet: 27. maj 2006 Stillinger: 182 Hjulpet: 8
| 14 jun 2006 19:11 FREE eksempelliste ... | | |
|
| | Jeg fik prøver fra cypres, bare bruge prøven link, tager en masse tid på at modtage den. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
borloloy
Tilsluttet: 19. januar 2006 Stillinger: 12
| 22 jun 2006 7:55 Re: FRI eksempelliste ... | | |
|
| | Enhver ved, hvor jeg kunne anmode prøver fra IRF. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
MACOSX4ME
Tilsluttet: 26. juli 2005 Stillinger: 2
| 06 jul 2006 0:17 FRI eksempelliste ... | | | tags: LCD prøver prøver lcd lcd prøver |
|
| | Er der nogen, der ved var jeg kan få LCD prøver. Ikke moduler netop den nøgne LCD glas til brug ved en ATmega169. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Computerman29
Tilsluttet: 23. juli 2006 Stillinger: 135 Hjulpet: 4 Beliggenhed: Valparaiso, i USA
| 23 jul 2006 7:28 Re: FRI eksempelliste ... | | | tags: Atmel prøver LCD prøver my.fcc.net / ~ Byrne / ee.html prøver lcd lcd prøver |
|
| For LCD prøver prøve dette link.
h ** p: / / www.purdyelectronics.com/
De har også LED's, LED displays og også LCD-moduler!
Lagt efter 4 minutter:
Der er også dette link:
h ** p: / / my.fcc.net / ~ Byrne / ee.html
Mange af de links på dette websted er døde, og ikke alle virksomheder give prøver, men mange gør.
Yderligere råd: IKKE spilde Deres tid med Atmel! Microchip har bedre produkter og bedre priser. De har også analog og grænseflade produkter. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
khanna_gunjan
Tilsluttet: 18. juli 2006 Stillinger: 27 Hjulpet: 2
| 24 jul 2006 13:57 Re: FRI eksempelliste ... | | |
|
| | du kan bruge www.coilcraft.com for chip induktionsspoler, chip inductor, magt Magnetics, EMI filtre, Bredbåndstransmissionssystemer transformere, kraftværker inductor, chip bredbånd, RF chokes etc etc |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
pangpang29
Tilsluttet: 28. juli 2006 Stillinger: 4 Hjulpet: 1
| 28 jul 2006 6:05 FRI eksempelliste ... | | | tags: igbt prøver |
|
| | Kan nogen fortælle hvor kan få nogle IGBT prøver nu? |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
pkedvessy
Tilsluttet: 17. februar 2005 Stillinger: 81 Hjulpet: 1
| 28 jul 2006 11:17 Re: FRI eksempelliste ... | | | tags: Atmel prøve anmodning |
|
| | Hvordan kan jeg anmode prøve fra Atmel? Jeg læste Thet nogen gjorde det! |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
rikie_rizza
Tilsluttet: 05 august 2006 Posts: 334 Hjulpet: 20 Beliggenhed: Bikini Bottom, mellem en klippe og en ananas
| 05 august 2006 7:31 Re: FRI eksempelliste ... | | |
|
| Atmel er darn hårdt. Den let er den eneste ... FREESCALE! gå til freescale.com registrere din egen og for nogle gratis ting! de accepterer yahoo e-mail også. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
hideaki
Tilsluttet: 19. juli 2006 Stillinger: 11
| 12 aug 2006 10:13 FREE eksempelliste ... | | |
|
| | Jeg vil gerne anmode om en enkel igbt føreren kredsløb. Nogen hjælpe mig. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
rajudp
| 23 aug 2006 10:37 FREE eksempelliste ... | | | tags: Atmel prøver |
|
| | Jeg fik prøver fra Atmel, jeg bruger linket fra Atmel for prøven. deres forhandler kontaktet mig for projektets detaljer og de sand mig prøver |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
som_raparty
| 26 sep 2006 14:48 Re: FRI eksempelliste ... | | |
|
| hi har en fået prøver fra ST elektronik Hvis ja, kan de sige, hvordan de skrider .......
farvel som |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
KST
Tilsluttet: 12. december 2005 Stillinger: 130 Hjulpet: 8
| 26 sep 2006 16:21 Re: FRI eksempelliste ... | | |
|
| | som_raparty wrote: | hi har en fået prøver fra ST elektronik Hvis ja, kan de sige, hvordan de skrider .......
farvel som | H ehe han han eh! hvilket land er du bor??? |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
som_raparty
| 27 sep 2006 10:09 Re: FRI eksempelliste ... | | |
|
| som_raparty wrote: hi har en fået prøver fra ST elektronik Hvis ja, kan de sige, hvordan de skrider .......
farvel som
H ehe han han eh! hvilket land er du bor???
hej Jeg bor i INDIEN ..... |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
powersys
Tilsluttet: 29 november 2005 Posts: 462 Hjulpet: 1
| 03 oktober 2006 5:38 Re: FRI eksempelliste ... | | | tags: fri inductor prøver inductor gratis prøve wilco gratis prøve prøver inductor prøver fri inductor prøve wilco wilcocorp prøver |
|
| Wilco Corporation tilbyder gratis inductor prøver.
Har nogen (fra uden for USA), der anmodes om gratis prøver fra Wilco Corporation? http://www.wilcocorp.com/catalog/
Jeg forsøgte at besætte prøven anmodning form som vist nedenfor. Men jeg kan ikke fortsætte på grund af følgende fejlmeddelelse: "Indtast et gyldigt telefonnummer inden fremlæggelsen"
Ville nogen rådgive hvordan du udfylde et gyldigt telefonnummer?
Tak
|
|
| Tilbage til toppen | |
 |
BenKropp
Tilsluttet: 05 juni 2001 Stillinger: 90
| 26 jan 2007 16:35 Re: FRI eksempelliste ... | | |
|
| Hej, gjorde nogen har succes med at bestille prøver fra National? Jeg prøvede det, men aldrig fået noget. Synes de kun ønsker at få oplysninger om dig ... |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
rajudp
| 28 jan 2007 22:34 FREE eksempelliste ... | | |
|
| | previsly nationale gav prøver. men nu er de charge for kurer at depands om hvilken del De spurgte |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
BenKropp
Tilsluttet: 05 juni 2001 Stillinger: 90
| 29 jan 2007 13:48 Re: FRI eksempelliste ... | | | tags: prøve bekræftelses-e-mail TI |
|
| | Citat: | | men nu er de charge for kurer | under prøverne bestilling processen blev jeg ikke bedt om det. Jeg sendte den bekræftelses-e-mail, men intet er sket. Nu vil jeg skifte til Analog Devices eller TI |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
ahmad_abdulghany
Tilsluttet: 12. april 2005 Stillinger: 1368 Hjulpet: 212 Beliggenhed: Cairo, Egypten
| 29 jan 2007 17:01 Re: FRI eksempelliste ... | | | Tags: gratis prøver sende gratis prøver i Egypten gratis prøver til Egypten gratis prøve i Egypten |
|
| Maxim (www.maxim-ic.com) blev sender gratis prøver til Egypten, men pludselig de suspenderede det, jeg ved ikke hvorfor, og det vil de vender den tilbage eller ej! Alle info om det?? |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
rajudp
| 03 februar 2007 22:36 Re: FRI eksempelliste ... | | | tags: prøve bekræftelses-e-mail TI |
|
| | BenKropp wrote: | | Citat: | | men nu er de charge for kurer | under prøverne bestilling processen blev jeg ikke bedt om det. Jeg sendte den bekræftelses-e-mail, men intet er sket. Nu vil jeg skifte til Analog Devices eller TI |
det er ikke en e-mail for at anmode om prøven. i bekræftelses der er et link for at bekræfte det vil lede til den øvrige del |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
vaibhav.k
Tilsluttet: 12. april 2006 Stillinger: 113 Hjulpet: 6
| 06 februar 2007 14:04 FREE eksempelliste ... | | | tags: virksomheder, der sender prøver |
|
| | Jeg tror, alle de ovennævnte selskaber, der er under prøven anmodning online de sender directlly.But nogle af selskaber overføre det til der distributer.And At folk forsinke eller afvise prøver ved kontrol anmodende profil |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
jkmaro
| 07 februar 2007 2:35 FRI eksempelliste ... | | |
|
| | er der en gratis prøve for Middel øst ????? |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
funghome
Tilsluttet: 15. oktober 2006 Stillinger: 7
| 07 februar 2007 15:17 Re: FRI eksempelliste ... | | | tags: LCD prøver for LCD prøver prøver lcd lcd prøve for at prøve lcd lcd prøver |
|
| | Computerman29 wrote: | For LCD prøver prøve dette link.
h ** p: / / www.purdyelectronics.com/
De har også LED's, LED displays og også LCD-moduler! | Jeg bor i Hong Kong, er Shipping ACCT Antal var nødvendigt for mig at bestille LCD prøver i dette websted? |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Computerman29
Tilsluttet: 23. juli 2006 Stillinger: 135 Hjulpet: 4 Beliggenhed: Valparaiso, i USA
| 08 februar 2007 14:36 Re: FRI eksempelliste ... | | | tags: Atmel prøver |
|
| funghome:
De ikke spørge mig for en. Jeg bor i USA. Kender ikke til Hongkong.
Tilføjet efter 3 minutter:
Jeg tror, jeg regnede Atmel ud!
Du skal se i datablade for bestilling af information og bruge EXACT numre i DATABLAD! Og ikke for mere end 3 pr del nummer. Jeg gjorde det og fik 4 forskellige AVR prøver (3 hver). |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
VSMVDD
Tilsluttet: 12 juni 2005 Posts: 567 Hjulpet: 55
| 09 februar 2007 22:54 Re: FRI eksempelliste ... | | | tags: virksomheder, der sender prøver |
|
| Den bedste måde at få prøver er at telefonen til virksomheder direkte denne måde, din garanti for god rådgivning og støtte og en chat fra en gerne minerede person
og også mange flere prøver for at afprøve reglen er altid hvis du har en god fornuftigt projekt , der kan tegne sig for masser af salg eller gøres modeller derefter et selskab er langt mere tilbøjelige til at hjælpe
og hvilken bedre måde end at forklare i person Dette sikrer et selskab i din intent Jeg får prøver fra analog i 2days fra USA undertiden endda 1-2hrs lokale agenter at modeller i eda apps for andres til sim men de stadig hjælpe og nemt
men jeg har aldrig misbruge disse tjenester og fortælle sandheden til dem
min komponenter boksen bruges til at være fuld af prøver men jeg fandt i løbet af den tid bruger for dem alle i projekter .... Jeg er fast beleve at mange beslutningstagere ønsker at hjælpe, og hvis Deres ægte Så er der lidt spørgsmål til apporch Enhver virksomhed for denne tjeneste business er business afteralll .... og jeg har altid tilbud om at betale alligevel og sende et kort og ThankYou's rart at være rart og fruitfull når du får bits du skal byte
..... |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
abidr
Tilsluttet: 14. februar 2007 Stillinger: 127 Hjulpet: 6
| 23 februar 2007 12:53 Re: FRI eksempelliste ... | | | Tags: gratis prøver sende roterende kodeenhed gratis prøve gratis prøve roterende kodeenhed roterende indkodere gratis prøve trick mikrochip gratis prøver mikrochip prøve anmodning email id virksomheder at sende prøver |
|
| I ll forsøge at svare på nogle af de querries: Selskaber som Microchip, National ikke underholde gratis e-mail-ID prøve anmodninger som Yahoo, MSN, osv. Du skal have en e-mail eller på anden kendt som corporate e-mail-konto for at få dem. Som omtalt de fleste af de selskaber er skruer på deres prøve programmer grund er MISBRUG. TI mange gange doesnt sende prøver undtagen USA og Canada. Tricket her er brug prøve programmet ikke at misbruge det, når jeg har brug for prøver fra de fleste af fabrikanten jeg få dem med undtagelse af et par dem, selv ting som optisk & magnetiske roterende indkodere. Så skalfrugt råtanken er hvis du kan bevise at du er autentisk de fleste af de selskaber vil sende dig prøver. Skål |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
massieu11
Tilsluttet: 19. april 2007 Stillinger: 2
| 20 april 2007 0:06 Re: FRI eksempelliste ... | | | Tags: gratis prøve kondensatorer |
|
| | Hej Alle. Er enybody kender Hvor kan jeg finde gratis prøver til Mexico for EMI supression kondensatorer classx2? thanks in advance |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
MAXPAYNE
Tilsluttet: 24. februar 2007 Stillinger: 30 Hjulpet: 1 Beliggenhed: BD
| 29 sep 2007 11:37 FREE eksempelliste ... | | |
|
| | Er Maxim sender deres evaluering kit som prøver? |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
funnynypd
Tilsluttet: 09 mai 2007 Posts: 832 Hjulpet: 21 Beliggenhed: USA & Canada
| 30 Sep 2007 0:33 FRI eksempelliste ... | | | tags: Atmel prøver |
|
| | Atmel prøver er så hårdt for at få, jeg aldrig få en, men mange telefonopkald fra dem. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
MAXPAYNE
Tilsluttet: 24. februar 2007 Stillinger: 30 Hjulpet: 1 Beliggenhed: BD
| 30. sep 2007 17:00 FREE eksempelliste ... | | |
|
| | hvad der er indikativprisen og produktion livscyklus? |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
rikie_rizza
Tilsluttet: 05 august 2006 Posts: 334 Hjulpet: 20 Beliggenhed: Bikini Bottom, mellem en klippe og en ananas
| 08 okt 2007 14:41 Re: FRI eksempelliste ... | | | Tags: gratis prøver sende gratis prøver i Egypten for at gratis prøve et hvilket som helst land gratis prøver at Egypten får prøve frit land gratis prøve i Egypten gratis e-mail-id listen prøve |
|
| | ahmad_abdulghany wrote: | Maxim (www.maxim-ic.com) blev sender gratis prøver til Egypten, men pludselig de suspenderede det, jeg ved ikke hvorfor, og det vil de vender den tilbage eller ej! Alle info om det?? |
Brug en anden e-mail ... de blokere dig, ikke dit land. dont for alt for meget, eller du vil blive på deres sorte liste. Hvis du holder gør, at hele landet ikke kan få gratis prøve. dont bruge mere end 3 navn til samme adresse. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |