| Forfatter | Besked |
|---|
john bødker
Tilsluttet: 28. december 2006 Stillinger: 10 Hjulpet: 2
| 13 november 2007 13:50 FREE eksempelliste ... | | |
|
| | Hey mand, hvad der er galt med, at ?????? |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
master_picengineer
| 13 november 2007 14:00 FREE eksempelliste ... | | |
|
| www.microhip.com www.st.com |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
GENERALCHAOS13
Tilsluttet: 04 marts 2008 Stillinger: 4
| 04 marts 2008 3:39 Re: FRI eksempelliste ... | | |
|
| om Atmel Hvordan kan jeg viderebringe den fax jeg dont have telefaxnummer plz hjælp
PS: Hvad er den bedste chip til robotteknologi???? |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
erio
Tilsluttet: 26. februar 2008 Stillinger: 29
| 05 marts 2008 5:14 Re: FRI eksempelliste ... | | |
|
| | I `m bor i Indonesien, og jeg har modtaget Maxim mikroprocessor prøver .. very nice prøver: D netop dont misbrug dem .. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
jrguy8
Tilsluttet: 06 april 2008 Stillinger: 34 Hjulpet: 2
| 07 april 2008 8:22 Re: FRI eksempelliste ... | | |
|
| | nogen ved hvor jeg kan med held få gratis prøver af dacs, regs, opamps, mp3 dekoder? Hvordan kan jeg få prøver fra Röhm? tak. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
regiscruz
Tilsluttet: 03 december 2007 Stillinger: 1
| 28 april 2008 6:20 Re: FRI eksempelliste ... | | |
|
| Jeg tror ikke, at nogen har modtaget prøver fra VLSI. Folk siger ikke, hvordan vi skal gå videre til at gøre anmodninger.
Dette er meget mærkeligt for mig. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
jrguy8
Tilsluttet: 06 april 2008 Stillinger: 34 Hjulpet: 2
| 19 mai 2008 6:14 FRI eksempelliste ... | | |
|
| | Jeg bestilte prøver fra maksime, men ingen held. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
a0i0r
Tilsluttet: 26. december 2007 Stillinger: 2
| 02 jul 2008 18:51 Re: FRI eksempelliste ... | | | Tags: gratis prøve fpga |
|
| Jeg spørger, hvis der er gratis prøver for FPGA gerne xilinx @ ltera? jeg sende anmodning om Atmel prøve, men intet svar. hvordan jeg proseed? tak |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Lian
Tilsluttet: 05 juli 2008 Stillinger: 3 Beliggenhed: røde farver Planet
| 05 jul 2008 22:52 Re: FRI eksempelliste ... | | |
|
| | Ja .. nogen ved hvor jeg kan med held få gratis prøver af xilinx eller @ ltera |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
student11
Tilsluttet: 15. juli 2008 Stillinger: 20
| 15 jul 2008 10:29 FREE eksempelliste ... | | |
|
| det er det største online elektroniske komponenter databladene søgemaskine.
http://alldatasheet.com/ |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
rajudp
Tilsluttet: 27. maj 2006 Stillinger: 182 Hjulpet: 8
| 10 okt 2008 16:35 FREE eksempelliste ... | | |
|
| www.microchip.com www.st.com www.sst.com www.freescale.com www.ti.com www.cypress.com www.maxim-ic.com |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
funberry
Tilsluttet: 23. januar 2006 Stillinger: 7
| 03 november 2008 20:00 Re: FRI eksempelliste ... | | |
|
| Oct 24 2008 Microchip stoppet proeveudtagning globalt
Hvis man ser på selskabets økonomi, vil du forstå: bestand pris på det laveste niveau i over 5 år, og har for nylig faldet omkring en tredjedel af sin værdi. Indkomst var flad 2007 til 2008, efter at vise støt stigning i de foregående år. Men deres F & U-udgifter steg med 30 mio. Investorer føler, at deres R D er ikke at generere nye salgskanaler, og de straffer selskabet.
Når aktiekurserne falder gerne, at det forårsager flere hundrede millioner dollars af materiel værdi tab til toppen liste kontaktpersoner, der normalt selv en masse materiel, så er klart, at hver afdeling i virksomheden bliver bedt om at revidere deres operationer. Første instinkt i prøveudtagsledningerne tjenestegren er at sætte alle prøvetagningssteder i venteposition, indtil toppen gouys kan have en meetng, regne ud, hvad de skal gøre, beslutte, hvad der er deres næste træk, har et andet møde, finde ud af hvordan du sukker-coat det overordnede billede til aktionærer, etc, etc.
Tingene bevæger sig langsomt i en stor virksomhed, og under alle omstændigheder, Marketing generelt vil foreslå, du prøver en køre uden stikprøver for at se, om det giver en effekt på salget. De mindste granularitetskravene tid i Corporate Business, er en fjerdedel (3 måneder), så de vil foreslå en eller 2 kvartaler uden prøveudtagning for at vurdere effekten. Efter dette, vil de mødes igen, og hvis salg er lavere (sandsynligvis på grund af faktorer, som ikke er relateret til prøvetagning) nogle fyr ved bordet kunne sige "Se ??!!.. jeg fortalte dig, ville vi miste salg, hvis vi standsede programmet. .. " Hvis salget er højere, nogen kan sige "Hey, we're getting pengene i. .. Lad os igen starte prøveudtagningsprogram at bringe endnu mere salg i..". Disse og andre lignende bemærkninger vil være stort set ubegrundet og irrelevante, da ingen kan videnskabeligt sammenligne 3 måneder af prøver til de samme 3 måneder withoiut prøver i finansiel henseende - ville du nødt til at bruge 2 ens, parallelle universer til at gennemføre forsøget, og vi ikke har det.
Så du kan forvente prøve strømafbrydelser gerne, at dette sidste 4-8 måneder (1-2 kvartaler, tid til møder), og resultatet skal i vid udstrækning påvirket af nogle subjektive, bedste gæt skøn over, hvad der vil gøre tallene se bedre ud i årsrapporten. Husk på, at omkostningerne til 500 elever uberettiget at bestille prøver er omkring $ 50.000, mens Microchip's årlige tab fra salg af kapitaludstyr og andre små fejl han har gjort er 2-3 millioner dollars, hvilket er til gengæld de mindste tab nummer på deres årsregnskabet, midt indtægter på $ 1,1 milliarder, og den samlede udgifter på $ 240 mio. Uanset om de prøve eller ikke, at omkostningerne er lavere end den støj gulvet i deres årsrapporter.
National Semiconductor stoppet prøveudtagning til 3 måneder i 2007 (sep-nov). Fairchild stoppet prøvetagning i 7 måneder i 2007 (april-november). Processen er den samme.
Lagt efter 33 minutter:
En ting mere:
Den fyr (r), der har ansvaret for prøven administration er i en sårbar position.
Hvis han kommer til en operationer møde bevæbnet med dokumentation, der viser stikprøven program misbruges - det er slutningen af prøven program. Og ... det er slutningen af jobbet
I økonomisk gode tider, når virksomheder er generelt ansættelse, at medarbejderen kunne have tillid til, at hvis hans afdeling lukker, han vil være re-bemandet i en anden afdeling.
Men tiderne er dårlige i øjeblikket. Virksomheder ikke at ansætte, men begynder at svinde ind personale. Hvis hans afdeling lukker, vil der sandsynligvis ikke være en anden holdning venter på ham andetsteds i virksomheden, at han er berettiget til. Dette er ligningen Gode tider = mere proeveudtagning = proeveudtagning afdeling job Dårlige tider = ingen prøvetagning = ingen samplng arbejdspladser.
At fyren skal være smart, at passe på sine egne interesser også. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Lamai
Tilsluttet: 26. marts 2009 Stillinger: 1
| 10 april 2009 6:23 Re: FRI eksempelliste ... | | |
|
| Er der nogen vide, om Xilinx giver prøve FPGA? Hvis ja, bedes du vise mig, hvordan man anmodning nogle! Thanks in advance. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
ozenk
Tilsluttet: 17. april 2009 Stillinger: 12 Hjulpet: 1
| 20 april 2009 9:43 Re: FRI eksempelliste ... | | |
|
| | dacadc wrote: | Jeg fik prøver fra http://www.microsemi.com
Jeg er helt enig i, at Philips er forfærdeligt. Vores forhandler ønskede at bestille minimum 100 stykker af chips. |
Jeg har prøve fra phillips (nu NXP), tror jeg, hvis du forklare med dit formål ecsply for uddannelse (sidste år projektet) kan du nemt at få det .... men det afhænger af din dstributor, (måske ).... |
|
| Tilbage til toppen | |
 |