elektronik forum

Regler | Seneste indlæg | emne RSS | Søg | Registrer | Log ind

Electronic Load

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Indeks -> Hobby Circuits og små projekter Problemer -> Electronic Load
Author Besked
Ashraf

Post 27 oktober 2003 11:50

Electronic Load

Jeg har brug for omgående et skematisk diagram og en del over 2000 W of Electronic Load og også for variabel Electronic Load 20.000 W
Tilbage til toppen
E-design

Hjalp: 68

Post 27 oktober 2003 16:55

Re: Elektronisk Load

Hej

Jeg custom designet en, der kan håndtere 2500W, 50V @ 50A omkring 2 år siden for en virksomhed at teste flyudstyr på 48V. Vil se om jeg kan finde de gamle tegninger, jeg havde. Dette var variabel fra omkring 2-50V, 0.1A - 50

Det vigtige ved disse effektniveauer er heatsinking. Jeg brugte en massiv, meget høj virkningsgrad tvunget køles vask med omkring 25 IRF1010 monteret på det. Jeg er også indarbejdet sikkerhedsmæssige funktioner som omvendte spænding, over-current, over temp, over-volt beskyttelse. Fordi disse magt FETs operere i en lineær funktion, de bliver varme fast ved fuld effekt.

E
Tilbage til toppen
flatulent

Hjalp: 324
Beliggenhed: Middle Earth

Post 27 oktober 2003 17:37

Ved lave spændinger, kan vandkøling hjælpe. Du satte køleprofil med transistorer i et kar med vand eller isolerende væske. Denne hurtigt fjerner varmen fra transistorer og overfører dem til den ydre overflade af flydende container. I korte perioder, vil temperaturstigningen i vandet tage sig af varme udsendelse.

Hvis dette er anvendt i et fast sted, kan du cirkulere vandet ved at sætte nye vand fra byens vandforsyning vandhane og fjerne en tilsvarende mængde vand ind i byen kloakken forbindelsen.
Tilbage til toppen
E-design

Hjalp: 68

Post 27 oktober 2003 18:33

Ja, på de højere effektniveauer man skal prøve at bruge vandkøling dræn, da der er flere virksomheder, der gør dem nu.
Tilbage til toppen
Google
AdSense
Google Adsense

Post 27 oktober 2003 18:33

Annoncer

Tilbage til toppen
jackrs

Post 28 oktober 2003 0:17

Hi Ashraf

Prøv dette link h * tt * p: / / www.webx.dk/oz2cpu/radios/dc-load.htm

Måske denne ide hjælpe dig ...

jackrs Kølig
Tilbage til toppen
Arabisk Bulgarsk Catalanske udgave Tjekkisk Dansk version Tysk version Græsk Engelsk version Spansk version Finsk Fransk version Hindi version Kroatisk version Indonesisk version Italienske version Hebræisk Japanske version Koreanske version Litauisk Lettisk Hollandsk version Norwegian version Polsk Portuguese version Rumænsk Russian version Slovakisk Slovensk Serbisk version Svensk version Tagalog version Ukrainsk version Vietnamese version Kinesisk version
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Indeks -> Hobby Circuits og små projekter Problemer -> Electronic Load
Side 1 af 1

subj

text

Alle tidspunkter er GMT 1 Time
Lignende emner:
Elektronisk belastning (7)
Electronic Load Design (6)
At opbygge en DC elektronisk belastning (2)
Elektronisk Strømforsyning belastning (8)
hvordan???? lave en elektronisk belastning (2)
Hvordan kan jeg designet en elektronisk belastning .....?? (4)
designe en DC elektronisk belastning og feedback energi til AC linje (2)
Variabel 200 A / 100 V Variabel Electronic Load (4)
Klasse A PA PAE med ohmsk belastning & IC belastning (2)
Hvad betyder høj belastning eller let belastning betyde? (3)

Misbrug | | Administrator | | Moderators | | Støt os | | sitemap
topic RSS