| Author | Besked |
|---|
Starlet
| 23 December 2003 18:41 Sådan Resize billeder i Visual Basic 6? | | |
|
| hej ven
jeg er ny til Visual Basic. Jeg ønsker at ændre størrelse eller beskære billeder til min egen X x Y i Visual Basic. dvs 800x600 til X x Y nogen pixelværdi. men hvordan det skal gøres.
og desuden kan vi få hver pixel data i RGB i byte af arrays gerne matricer i Matlab? hvis nogen kender du uploade kode filer. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
sherif12
| December 24, 2003 1:24 Re: Sådan Resize billeder i Visual Basic 6? | | |
|
| om hvordan man kan gemme eventuelle array, her er en kode, der skaber en ikoner og gemme den til en. ico.
for at ændre pixel opløsning, kan, u bruge kontrol billede fra dit VB værktøjskassen og sæt Stretch fra dens egenskaber vindue med "sand", kan nu u ændre opløsningen som u savn,
glem ikke at se vedhæftede filer.
hilsen,
Sherif.
|
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Starlet
| 26 December 2003 19:40 Re: Sådan Resize billeder i Visual Basic 6? | | |
|
| hi sherif12
JEG downloadet ikon og fik ideen til at gemme og gøre ico. men jeg ønsker at ændre størrelsen på andre billeder også. du har brugt 321x321 og gemme 321-1/10 pixels. hvordan man kan ændre størrelsen jpg, bmp, etc.
Jeg vil også ændre farven niveau til 2 bits eller bits farveområde. er det muligt med tærske hold værdier. men hvordan gør 16 bit farver pixel i 8 farver alene eller 4 farver (angivet af mig - kan bruge tærskel (gerne matlab matricer manipulation) eller kan være rød, blå, grøn, gul kun eller helst).
hvordan det skal gøres. Det vil ske ved hjælp af RGB dataværdier valg, hvis det er, så hvordan? brug for hjælp. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Google AdSense

| 26 December 2003 19:40 annoncer | | |
|
|
|
|
| Tilbage til toppen | |
 |
sherif12
| December 27, 2003 2:36 | | |
|
| hi Starlet,
Jeg er ked af, jeg har ikke et nøjagtigt og præcist svar til dit spørgsmål og har virkelig ikke tid til at finde det for dig, så vil jeg råd til at forlade dit spørgsmål @ http://www.experts-exchange.com/
der er et stort IT-samfund, der ligner elektroda i # af eksperter, men i det, vil u sandsynligvis få et svar (r) på mindre end 24 timer, og vil være det ultimative en.
hilsen,
Sherif. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |