elektronik forum

Regler | Seneste indlæg | emne RSS | Søg | Registrer | Log ind

Hvad er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi?

Gå til side Forrige 1, 2, 3
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Indeks -> PC Programmering og Interfacing -> Hvad er den bedste Visual Basic, Visual C eller Delphi?
Author Besked
maziar

Hjalp: 4
Beliggenhed: Islamiske Republik Iran

Post 27 Juni 2004 14:05

Re: Hvad er den bedste Visual Basic, Visual C eller Delphi?

Jetset skrev:
Visual C er den bedste nogensinde!!

nogle bruger XXXXs bedre, bedste .... men har ikke nogen detaljer og dont tale hvorfor det bedre ....

dette viser mange samlingssted din kærlighed uden at tænke, hvorfor er bedre
dette betyder dette, ikke har samlingssted med mening

Værktøjerne i sammenligningen skal punkt til punkt sammenligne ....
nogle nice sammenligne:

32bit 80.420 point FFT i VB ~ 35sec
32bit 80.420 point FFT i VC6 ~ 3.02sec
32bit 80.420 point FFT i Delphi (brug basm eller fastmath) ~ 2.09sec!

hvad du mener?
Delphi generere hurtigere kode med hurtigere programmering .....
hvis du sammenligner du skal tale om numeical sammenligne ...
eller punkt til punkt sammenligne ....
Tilbage til toppen
skæmmer

Beliggenhed: Hanoi - Vietnam

Post 06 Juli de 2004 10:11

Jeg tror, ved hjælp af M $ Visual C er den bedste. Læring programmering er ikke svært. Borland produkter gør brugeren doven ... bare tilføjer modul, komponent ... hehe programmering C-sprog, men let som Visual Basic-sprog. Og Borland C biblioteket brug igen MS omfatte ...
Tilbage til toppen
Omid

Post 07 Juli de 2004 6:50

hej

ingen tvivl om, at Microsoft Visual C er det bedste for design i forbindelse med ordningen, at gnide uneder vinduer .. men for nylig fandt jeg ud af, at Borland C Builder er mere fleksibel og programmering er mere bekvem .. så prøv at
og fortæl mig, hvad ya synes!
Tilbage til toppen
maziar

Post 07 Juli de 2004 15:10

skæmmer skrev:
Jeg tror, ved hjælp af M $ Visual C er den bedste. Læring programmering er ikke svært. Borland produkter gør brugeren doven ... bare tilføjer modul, komponent ... hehe programmering C-sprog, men let som Visual Basic-sprog. Og Borland C biblioteket brug igen MS omfatte ...

1. Jeg tror, ved hjælp af M $ Visual C er den bedste
a: I dont accepterer du, du skal gøre punkt til punkt sammenligne

Borland produkter gør brugeren doven ...
a: er stor forkert: hvis du ikke har brug for, kan du ikke behøver at tilføje nogen ting i dit job, men VCL får du nemt tilføje Pakage hvis du har brug for det VCL er mest magt i Delfi det samme som ocx men modersmål og er kildekode. ...
hvis du har qustion jeg kan hjælpe dig mere ...

Visual Basic sprog. Og ...
Det vb ansøgningen har meget langsomt at køre (1 / 10 af hastighed!)
og har ikke nogen måde at gøre bygget i naturlig bestanddel expantion ...
Delphi har det samme som c fulll poer fuld oop & magtfulde compiler & ...

Og Borland C biblioteket brug igen MS omfatte ...
med Borland du kan gøre noget i Anyware! brug Natie clx (køre i win og linux!) eller> NET eller Win32 API, eller ......
Tilbage til toppen
Hill

Hjalp: 9

Post 07 Juli de 2004 16:55

Jeg ved ikke om Delphi. Så i mellem VB og VC , ville jeg vælge VC
Tilbage til toppen
maziar

Post 07 Juli de 2004 17:12

Hill skrev:
Jeg ved ikke om Delphi. Så i mellem VB og VC , ville jeg vælge VC

og hvis du kender med C bulider og Delphi, glemmer programmering med m $!
Tilbage til toppen
Hill

Post 07 Juli de 2004 18:41

Hej,
Spørgsmål som redskab A og B, hvoraf den ene er bedre vil sandsynligvis starte en flamme selv du ikke har til hensigt overhovedet. Det ville især være sandt, hvis A og B er forskel fra selskab. Og det er næsten sikkert, hvis MS var involveret.

Men vi må ikke udelukke en kendsgerning. Når en ingeniør startede i et område, han / hun ville vælge et værktøj, og derefter holde sig til det for hans / hendes levetid. Hvis nogen forsøger derefter at sammenligne redskab for deres valg, ville de skiller sig ud for at "beskytte" det.

Anyway jeg er neutral i alt dette, især når jeg taler om MS (eller er det M $).
Tilbage til toppen
maziar

Post 08 Juli de 2004 6:54

Hill skrev:
Hej,
Spørgsmål som redskab A og B, hvoraf den ene er bedre vil sandsynligvis starte en flamme selv du ikke har til hensigt overhovedet. Det ville især være sandt, hvis A og B er forskel fra selskab. Og det er næsten sikkert, hvis MS var involveret.

Men vi må ikke udelukke en kendsgerning. Når en ingeniør startede i et område, han / hun ville vælge et værktøj, og derefter holde sig til det for hans / hendes levetid. Hvis nogen forsøger derefter at sammenligne redskab for deres valg, ville de skiller sig ud for at "beskytte" det.

Anyway jeg er neutral i alt dette, især når jeg taler om MS (eller er det M $).

For mig er dette ikke er sandt

jeg meget sammenligne VC & Delphi & Java-værktøjer & C Builder i hvert år
(dette er delvis af mit job!)

Jeg ved også med ve & vb i fast i sidste jeg brugte både
efter at min virksomhed forsøger brugeren bedre redskaber til hurtigere og bedre programmering
derefter valg Delphi (i 1997)

og da jeg skal sammenligne & rapport neutral i hvert år!

nu er jeg sikker på, Delphi eller C Builder bedste valg for anvendelse programmering i Windows eller Linux ...

I reelle vi bruge C for indlejrede system, og vi bruger kun VC redaktør for indlejrede, men det har ikke nogen fordel for application programming!

Vi tænker i pc-programmet værktøjerne meget vigtigt
Tilbage til toppen
Hill

Post 08 Juli de 2004 8:01

Yeah. Du tilfælde er en speciel en.

Jeg håber, at jeg vil blive givet en ændring i fremtiden til at se på andre compiler.
Tilbage til toppen
Waterman

Hjalp: 1

Post 08 Juli de 2004 9:33

Jeg bruger VB og BCB

Personlige mening, VB er let at lære. Du kan begynde at skrive din AP inden for en uge. Men udførelsen er ikke god.
Tilbage til toppen
flipper_md

Post 17 Juli 2004 16:45

Jeg har brugt Delphi, kan jeg godt lide en masse for hurtig udarbejdelse af tid, masser af power med komponenter over hele internettet, og har været en ganske stabilt produkt.

VBA, meget let for debug, rart at kontrollere programmer, der har SDK til det. Men mindre stabil og langsomme til at comiple.

For diagram, tabel stuff VB programmering i Excel er meget kraftfuld og nem at lære med makro-optager.

C, C ... alt for kompliceret for mig, det meste af mit program har behov for en GUI
Tilbage til toppen
alphi

Post 17 Juli 2004 16:48

Delphi er nemt at studere, VC er mere magtfuld, men det difficulté at begynde at studere.
Tilbage til toppen
rob13572468

Post 23 Juli 2004 13:59

VB6 sucks! C sucks! Delphi sucks! ...

hvis jeg kan ikke skrive det i QBasic, ikke sit værd at gøre Meget glad

alvorligt, er der dog ingen "bedre" i programmeringssprog. De er blot redskaber i værktøjskassen. du bruge en, der vil hjælpe med at få netop din opgave er udført for særlige mål-processor. undertiden det betyder at bruge et par forskellige sprog.

Du vil opdage, at de fleste af de bedste programmører har tendens til at vide en hel del sprog godt nok til at kode i dem alle, men har kun behersker et eller sjældent to. Beherske et sprog giver dig mulighed for at arbejde som en "ekspert" coder på dette sprog, og som sådan får en meget højere løn til projekter på dette sprog.

Nu vælge de sprog at mestre, er en hel anden sag, og genstand for endeløse diskussioner, specielt inden for pc / internet / e-handel markeder, da der er så mange forskellige apps programmeret på mange forskellige sprog. Dets absolut en god idé at være i stand til at sætte noget kode sammen i Visual Basic og Visual C . selvfølgelig. netto er kommet for at blive så kender ramme vil defiantely hjælpe. vælge et sprog til at mestre på dette område er noget at give store overvejelserne, da efterspørgslen efter dygtige programmører i sproget bestemmer hvor meget du arbejder, og hvad du får udbetalt. Jeg arbejder i det indlejrede verden, og jeg endte med at blive dygtige i montage / maskine kodning og reverse engineering på maskinen kode niveau. Alligevel er jeg lave det meste af min kode i C, og mens jeg er meget god til det, er jeg ikke nær så godt inde i C, som jeg er i samling, jeg stadig få udbetalt en masse at kode flyveledere siden i den integrerede verden idéen er passer til koden på den mindste mål processor muligt (og foelgelig i den billigste).

Hvis også kender grundlæggende og java. Hvis jeg har et projekt og det bedste sprog at bruge, er java, så vil jeg kode det i java. hvis et andet sprog er behov for, kan jeg også bruge dette sprog, hvis det er det bedste værktøj til jobbet. Hvis projektet kræver et niveau af kodning over min ekspertise eller på et sprog, som jeg ikke kender nok til, så vil jeg bruge en coder, der er dygtige på målsproget og føre tilsyn med de indsamlede eller fortolket oversættelse ned til målet processor maskinkode for at sikre, at der ikke er fejl eller problemer på dette niveau, og at koden kører effektivt nok, som kan omfatte profilering og omskrive dele af koden for at gøre dem mindre / hurtigere / etc.

og thats dybest set det .. bruge det bedste værktøj til jobbet ... kode på dit niveau, brug din ekspertise inden for de områder, hvor du kender bedst og bruge andre folks ekspertise, hvor de ved bedst ...
Tilbage til toppen
aegean.chou

Post 23 Juli 2004 14:29

Jeg bruger VC , jeg tror, det bør være den bedste!
Tilbage til toppen
namelesssix

Post 28 Juli 2004 16:33

Jeg bruger Delphi
det bruger mindre tid på at skabe hurtig prototype
og jeg tænkte vb er ikke helt nemt, når u ønsker at tilføje mange indslag
Tilbage til toppen
stegr

Post 28 Juli 2004 23:46

Jeg bruger Delphi og Borland C -builder samt VC og jeg må sige, at, at hvis jeg vil have en brugergrænseflade, vælger jeg Borland produkter.
Normalt, hvis du bruger VC , du bruger MFC og MFC er ikke særlig behagelig. Du kan bruge nogle andre GUI-libs, men Thats ikke følelsen af det hele ..
Men hvis jeg ønsker at udarbejde en console app eller jeg ønsker at integrere en anden C-compiler, jeg definitivly foretrækker VC .
At sige et ord til VB: Jeg bryder mig ikke så meget af det, fordi det er et fortolket sprog, og derfor temmelig langsom. Men hvis du kun har et lille projekt uden store matematiske operationer, kan du foretrækker vb. Det er virkelig let at lære.
Tilbage til toppen
samkraju

Post 29 juli 2004 8:20

Jeg tror, VC er det bedste, fordi du kan gøre enhver form for programmering, fra hardware-niveau programmering til software-niveau programmering.
Du kan også gøre Windows API-programmering.
Tilbage til toppen
CM600

Hjalp: 2
Beliggenhed: BG

Post 29 Juli 2004 12:53

Det bedste for Windows er Borland C Builder og til Linux - Borland Kylix
Tilbage til toppen
Dani

Beliggenhed: UK

Post 29 Juli 2004 14:46

Hej alle,
Jeg tror aldrig, hvad du vil gøre, kan du gøre det med VB i den mest enkle og solide måde.
Det er sandt, at VB hjælper begyndere en masse, men det er ikke således, at VB er bare for begineers.
Jeg er en stor beundrer af java becuse om dets egentlige objekt orienterede natur, og jeg har også arbejdet med C, C , VC , og VB. Og efter jave Min VOUTE er for VB. Delphi jeg aldrig brugt til udvikling ..
UdråbstegnUdråbstegnUdråbstegnUdråbstegn
Tilbage til toppen
somchoke

Post 25 januar 2006 18:03

Jeg tror, det afhænger wht ur bruger det til cuz alle af dem er faktisk gode, men for hardware og elektronik job, jeg tror, C shud gøre det
Tilbage til toppen
Arabisk Bulgarsk Catalanske udgave Tjekkisk Dansk version Tysk version Græsk Engelsk version Spansk version Finsk Fransk version Hindi version Kroatisk version Indonesisk version Italienske version Hebræisk Japanske version Koreanske version Litauisk Lettisk Hollandsk version Norwegian version Polsk Portuguese version Rumænsk Russian version Slovakisk Slovensk Serbisk version Svensk version Tagalog version Ukrainsk version Vietnamese version Kinesisk version
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Indeks -> PC Programmering og Interfacing -> Hvad er den bedste Visual Basic, Visual C eller Delphi?
Side 3 af 3

subj

text

Alle tidspunkter er GMT 1 Time
Gå til side Forrige 1, 2, 3
Lignende emner:
hvoraf den ene er bedre Visual C eller Visual Basic for GUI (8)
Delphi Vs Visual Basic (8)
Borland Delphi, C Builder eller Visual C The best one? (12)
Visual C og Visual Basic (1)
Visual Basic, og de 8.051 (20)
Sådan at ændre størrelsen på billederne i Visual Basic 6? (3)
vise rpm & m / s i Visual Basic (1)
Et problem i Interfacin A uController til Visual Basic (4)
Ved hjælp af Visual Basic til on / off de MCU GPIO (2)
Visual Basic (1)

Misbrug | | Administrator | | Moderators | | Støt os | | sitemap
topic RSS