| Author | Besked |
|---|
Sphinx
Joined: 25 Januar 2002 Posts: 1069 Hjalp: 28 Beliggenhed: EGYPTEN
| 21 februar 2004 17:51 Hvad er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| Hej,
Hvad bruger du?
Thanx Sphinx |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
FoxyRick
| 21 februar 2004 18:06 | | |
|
| Jeg kan godt lide Delphi, hvis blot fordi det var * ikke * skrevet af M $.
Jeg har prøvet alle tre og finde Delphi de mest brugbare, selvom jeg er en C / C (Borland) programmør for noget * ikke * har brug for en masse vinduer GUI.
Jeg har kun udviklet et par skræddersyede pakker i Delphi selv, måske om et års samlede arbejde. Jeg har gjort meget mere i C / C på andre systemer.
Skål, FoxyRick. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
toxadi
| 21 februar 2004 18:32 Re: Hvad er den bedste Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| Det afhænger af, hvad du vil gøre. Krav skal definere det værktøj, der skal anvendes. For simple små projekter VB er ideel, men når det bliver til større og mere kompleks, Delphi er den ene. C er bedre selv, når ingen alvorlige grænseflade er behov for, og der er en masse databehandling, der skal gøres.
Hilsen, toxadi |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
AlundrA
Joined: 03 Februar de 2003 Posts: 9 Beliggenhed: Ankara Turkiye
| 21 februar 2004 19:05 | | |
|
| Har du nogensinde tænkt bruger python. det er meget nyttigt, og så nemt at kode. du kan udvikle projekter, meget hurtigt, fordi det er et meget højt niveau sprog, og fordi det er open source der er så meget udviklere og klar til at bruge koder. du kan bruge eksisterende C biblioteker med det. og det er gratis! w * w.python.org |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
yodathegreat
| 21 februar 2004 20:23 Re: Hvad er den bedste Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| Hej,
Delphi er den bedste af de bedre af de bedre, sir ...
Venlig hilsen |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
saltlake
| 21 februar 2004 22:01 Re: Hvad er den bedste Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| og ... hvad mener du om C Builder?
Jeg synes, det er fantastisk. Men jeg har endnu ikke oprettet professionelle anvendelser. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
ego
| 21 februar 2004 23:13 Re: Hvad er den bedste Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| Jeg tror, Visual C er bedre end andre, på grund af magt C language.You skal starte med VC . Andre sprog er lige papirkurven! Pascal er ikke en teknisk sprog. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
sawaak
| 21 februar 2004 23:22 Re: Hvad er den bedste Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| Hej, sikker på, C er det sprog, ingeniør. ingen tvivl om det.  så vidt som oversætteren er bekymret, kan u vælge det i henhold til dine krav.
tak sawaak |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Google AdSense

| 21 februar 2004 23:22 Annoncer | | |
|
|
|
|
| Tilbage til toppen | |
 |
FoxyRick
| Februar 22, 2004 0:09 Re: Hvad er den bedste Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| Åh, hvis du ønsker en teknisk sprog, brug LISP. Jodrell Bank (i BIG radioteleskop i UK) kører på LISP, trods alt. Glem C -- 
Men for en GUI sprog på Windows, LISP bare stinker. Delphi er det bedste for almindelige Windows-GUI-programmering, skrive din rigtige back-end-tekniske ting i C , og kontrollere dine radioteleskoper med LISP.
Skål, FoxyRick. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
jetal
| Februar 22, 2004 0:19 Re: Hvad er den bedste Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| Som andre har sagt, det afhænger af ansøgningen samt andre emner som kode portabilitet samt den tid, du ønsker at bruge læring.
Borland's værktøjer er nemme at bruge og kraftfulde. Jeg helt sikkert finde dem meget lettere end Microsofts værktøjer.
Hvis dit projekt kræver hardware grænseflader, C er den vej at gå - de fleste, hvis ikke alle fabrikanter vil sende eksempelvis kildekode i C . Hvis det kræver meget af GUI arbejde på vinduer, da Delphi er en god løsning. Når du vælger Borland du kan kombinere de to ganske let. Faktisk den Gui del af Builder (Visual Component Library eller VCL) er faktisk skrevet i Delphi.
Hvis du ønsker at havne din ansøgning til Linux så Kylix kan bruge de fleste af den kode, du skrev i både Delphi og C (undtagen Win32-specifikke funktioner - naturligvis).
Indlæringskurven er stejlere og længere end VB for både C Builder og Delphi (og Kylix - Linux-version af de to tilsammen).
Men den belønning i slutningen begrunder den tid. C er en etableret og ANSI standardiserede, afprøvede faglige sprog, tilgængelig for næsten ethvert operativsystem, som du kan navngive (Windows, Linux, Unix, Mac osv.), og du kan være næsten sikker på, at der vil være en C compiler til eventuelle fremtidige OS - du kan ikke gå helt galt med det.
VB er en bandagist (MS), en OS (Windows) sprog. Hvis alle du nogensinde vil gøre, er at skabe et lille program til at køre på Windows - så VB kan være for dig. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
wfang
| Februar 23, 2004 5:48 Re: Hvad er den bedste Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| | Jeg bruger Delphi for hurtig prototype dev og små projekter. Men for produkt VC er et bedre valg. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
yodathegreat
| Februar 23, 2004 5:56 Re: Hvad er den bedste Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| Hej Alle,
Jeg bruger VC (i C) for devellopment af drivere USB eller PCI, Fordi kr. er i "C", og jeg gør en DLL-fil i C, Og alle øvrige program i Delphi.
Delphi har bedre kode. hurtigere en mindste. Og meget meget hurtigt for at gøre Dev ...
C er ikke det sprog, ingeniør ... C er det sprog, for Database ansøgning eller for begyndere ...
OK "C", men du skal skrive en god kode ..
Best regards YodaTheGreat |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Antharax
| Februar 23, 2004 8:52 Re: Hvad er den bedste Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| Jeg tror, det hele afhænger af opgaven og på målet platform. f.eks. * Når du har brug for en enkel GUI på en Windows-system og en brugerflade til en database, du sandsynligvis vil bruge Visual Basic. * Når du skal skrive en normal anvendelse (med en vis kompleksitet) kan du selv vælge, hvilket sprog du ønsker, og du kender bedst (Visual C , Delphi, Python, Java, ...) Ethvert sprog har sine gode og dårlige ting. * Når du skriver ting tæt på den hardware, du skal nok bruge C / C * Når du skriver software, der skal være bærbar til andre OSses bør du nok bruge java (selv om den anden langagues har en grad af portabilitet også (afhængigt af mængden af OS specifikke ting u brug) * Når du skriver indlejret software, vil du formodentlig bruge C (med nogle assembler) og forsøge at skrive så meget ANSI C som muligt for nummerportabilitet spørgsmål (som du ikke ønsker at være alt for afhængig af en UC sælger!)
Antharax |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
eye
| 27 februar 2004 12:52 | | |
|
| Jeg bruger. NET nu ... for. NET VC #. NET VC.NET VC . NET VJ #. NET eller VB.NET se det samme for mig .... Det afhænger af, hvad vil du have det for ....
Delphi er en Windows PASCAL PK. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
sachin_chatekar
| 27 februar 2004 13:04 | | |
|
| Jeg synes du skal holde en sekvens af sprog som samling, C, C , VC , Delphi, VB
Flere closeyou er til hardware, jo mere du gå videre til forsamlingen side af sekvensen, og jo mere du går tæt på den bruger, jo mere du gå på VB side af sekvensen. Efter at du kan have din overførsel (både H / W og OS), dit kendskab til sprog og størrelsen af dit sprog og det vigtigste tid, du har fået i hænderne for at fuldføre projektet |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
jhonny_yang
| 27 februar 2004 14:25 Afhænge | | |
|
| Afhænger alle med dine behov og din erfaring ...
Hvis du går med let gå med VB, hvis du ønsker en meget kraftfuld vælge Delphi, og hvis du ønsker magtfulde og store støtte ved hjælp af VC .
Afhænger af dine evner, hvis du en VB programmør bare prøve med VB til at løse alle dit problem ikke er nødt til at lære Delphi til at løse dit problem i VB. Blot tage en og tage hele dit sind, algoritme og dygtighed til din ansøgning
THX |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
joebazoka
Joined: 17 maj 2001 Posts: 109 Hjalp: 1 Beliggenhed: Argentina
| 27 februar 2004 16:14 Re: Hvad er den bedste Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| | I pasta jeg har brugt Visual Basic. Dette er god til enkle applikationer. Now I `m ved hjælp af Borland Builder. Dette er et venligt miljø som Visual Basic. Jeg tror, at. NET er meget kraftfulde og enkle, men genererede kode er tung, i få ord. NET-program er kun for nye maskiner med mange hukommelse og harddisk. Dette er ikke egnet til gamle maskiner med ringe recurses (Som alle andre Microsoft-programmer). Hilsen. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
ahorn
| Februar 29, 2004 5:17 Re: Hvad er den bedste Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| | Visual C er bedre end andre |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
shariat
| 29 februar 2004 15:31 | | |
|
| | Det betyder ikke depent af din ansøgning. Brug Delphi og vinde tid. aldrig bruge vb. men bruger vb.net og vide delphi.net er frigivet og er meget god. Jeg gjorde alt, for jeg ville indtil nu med Delphi, enkle applikationer som wel som programmer, der bruger hardware. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Avra
| Marts 18, 2004 3:41 Re: Hvad er den bedste Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| Delphi.
Du vil aldrig have ActiveX leveret med kilde. VCLs i Delphi næsten alle kommer med kilde.
Avra |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Analysator
| 18 marts 2004 20:58 Hvad er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| Hej,
Jeg foreslår, VC -brugere til at prøve Borland C Builder.Less buggy og meget let at udvikle tool.I gerne programmering med BCB!
Analysator. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
ben123
| 18 marts 2004 22:19 Re: Hvad er den bedste Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| Jeg bruger dem alle tid til anden.
1. Hvad ved du? 2. hvad vil du gøre 3. hvor meget tid til at lære sprog og programmering miljø 4. hvor meget tid til at udvikle brug for ansøgning 5. hvilke platforme er du bruger 6. hvilke platforme kan du bruge i træk 7. hvor mange penge du kan bruges (sprogværktøjer, bøger, naturligvis, og selvfølgelig tid) 8. do you do alle job dig selv? 9. Ønsker du at blive professionel programmør? og så videre ...
Det bedste værktøj, sproglige ændringer projekt til projekt. hver har sin egen fordel.
fx, hvis du nu vb du kan bruge VBA let. Dette betyder kontor makroer, asp, VBS, AutoCAD makroer ...
dag alle gå til web-baserede apps. måske i den funktion vores klassiske program typer vil dø! eller skal ændres |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Franci
| Marts 19, 2004 0:14 Re: Hvad er den bedste Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| Hej, I det personale, foretrækker jeg Borland compilers, så meget for den visuelle udvikling, ligesom de af konsollen, er de lettere at håndtere, og de lignende Performace. Delphi! |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
wisely77
| Marts 19, 2004 2:27 Re: Hvad er den bedste Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| hej,
Jeg havde forsøge vb, VC og Delphi. Jamen jeg skal bruge tre af dem til forskellig anvendelse.
vb er meget transportabel script / programmerings sprog m $ miljø. Jeg bruger det til m $ kontor makro, webside.
til eksekverbare program, jeg bruger Delphi, det enkle og kan være bærbar til linux hjælp kylix. mindre størrelse, Eazy, hurtig og kraftfuld.
for VC, stort set kun på dll udvikling, da det er modersmål for system fil.
klogt |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
kidiotb
| 19 marts 2004 17:02 Re: Hvad er den bedste Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| Hej,
Visual C er den bedste cos dens fik magt C . Også MFC formodes at være en af de bedste om dens vanskelige at learn.For en enklere applikationer VB er godt for sin let i programming.I foretrækker VC I m ikke er bekendt med Delphi, så ingen kommentarer. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
nosama
| 19 marts 2004 23:13 Re: Hvad er den bedste Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| Hej,
Visual C er det bedste |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
sddkk
| Marts 20, 2004 3:16 Re: Hvad er den bedste Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| Hej! Jeg tror, Visual C er bedst for interface med perifert. Arbejde med havne i VC ikke er for svært. Visual C (nøjagtigt C) er den grundlæggende, VB eller Delphi genbrug VC's resuoce (dll, com ..)-Jeg tror, |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Analysator
| 20 marts 2004 11:07 Hvad er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| For resten,
Jeg vil gerne tilføje something.When jeg ønsker at gøre nogle "detaljer", kan jeg nemt finde passende komponenter til mit Borland C builder.And Borland har en meget alvorlig nyhedsgruppe, jeg kan bede / finde enhver løsning af problemer.
Analysator |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Taro
| 29 marts 2004 21:29 Hvad er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| | Jeg tror, Visual C er bedre, når du ønsker at gøre program, der kører under Windows OS. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
xxtigerxx
Joined: 05 juni de 2001 Posts: 240 Hjalp: 5 Beliggenhed: Grækenland
| 29 marts 2004 22:50 Hvad er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| Jeg tror, at det bedste er Visual C , fordi alle os blev bygget i disse platform winxp, linux ...
Visual Basic er for begyndere ...... |
|
| Tilbage til toppen | |
 |