| Author | Besked |
|---|
masterx81
| 24 juli 2004 9:08 arbejdscyklus til spænding | | |
|
| Hej til alle ... Jeg er en nybegynder, og jeg har brug for et simpelt kredsløb, der konverterer et signal om, 150Hz med variabel duty cycle (fra 0 til 100%) på en konstant spænding i forhold til de duty cycle ... Jeg har tryed at finde på internettet, og jeg tror, at jeg har brug for et LC-filter (jeg er ikke sikker ...), men jeg ikke sige, hvordan beregner værdien af de komponenter ...
Tak til alle! |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Google AdSense

| 24 juli 2004 9:08 Annoncer | | |
|
|
|
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Hill
| 24 juli 2004 9:12 konstant spænding arbejdscyklus | | |
|
| | Brug en R og C kombination. R i serie, C parallelt med din belastning. Jeg tror, det er den enkleste form. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
masterx81
| 24 juli 2004 9:18 konvertere arbejdscyklus til spænding | | |
|
| | Hill skrev: | | Brug en R og C kombination. R i serie, C parallelt med din belastning. Jeg tror, det er den enkleste form. |
ok ... Mmm ... Hvordan jeg kan beregne den nøjagtige værdi af modstand og kondensator? Efter rc Jeg tror, at jeg skal også en transistor (fordi belastningen ikke aflade kondensatoren før tid), right? |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
batdin
Joined: 03 juni de 2004 Posts: 181 Hjalp: 3 Beliggenhed: Bulgarien
| 24 Juli 2004 16:12 Re: Intermittens til spænding ... | | |
|
| Det afhænger af din belastningsmodstand. Afhænger også af produktion krusning kan ikke tolereres. Hvad er det signal kilde? Kan det levere strøm nok til den belastning, eller skal det forstærkes på forhånd? Give nogle detaljer. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Einstein
| 24 Juli 2004 17:09 Re: Intermittens til spænding ... | | |
|
| | Det lyder som en, hvad der bruges i en helikopter. Kan du være mere specifik omkring input bølgeform? Hvis du kigger på nettet for "Chopper kredsløb" kan du finde nogle ting! |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
masterx81