Regler | Recent posts | emne RSS | Søg | Registrer | Log ind

Spændingsstyret filter koncept ........

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Analog Circuit Design -> Spændingsstyret filter koncept ........
Arabisk Bulgarsk Catalanske udgave Tjekkisk Dansk version Tysk version Græsk Engelsk version Spanske version Finsk Fransk version Hindi version Kroatisk version Indonesiske version Italiensk version Hebraisk udgave Japanske version Koreanske version Litauisk Lettisk version Hollandsk version Norsk version Polsk Portugisiske udgave Rumænske version Russian version Slovakisk Slovensk Serbisk version Svensk version Tagalog version Ukrainsk version Vietnamesisk version Kinesiske version
Forfatter Besked
Elev

Tilsluttet: 01 november 2004
Hjulpet: 2
Beliggenhed: Area 621.xxx

Post 15 november 2004 16:48 Spændingsstyret filter koncept ........

Hi guys,
Jeg tænkte, om nogen kan direkte en kilde til at lære om Spændingsstyret filtre?

Jeg forstår, at op amp filtre ultilize kondensatorer og modstande til at skabe Fasedrejningen mellem strøm og spænding af forskellig hyppighed til at generere filter output svar, Men jeg har ikke været i stand til at finde bøger om brugen af spænding for at ændre filter afbrød frekvens.

Kan nogen kaste lys eller direkte link til dette?

Tak!
Tilbage til toppen
Johnson

Tilsluttet: 04 oktober 2004
Hjulpet: 22

Post 15 november 2004 18:04 Re: Spændingsstyret filter koncept ........

Baseret på freq. vifte af Switch kondensator er en anden måde at have Spændingsstyret filtre.
Tilbage til toppen
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Analog Circuit Design -> Spændingsstyret filter koncept ........
Side 1 af 1 Alle tidspunkter er GMT 2 timer

Misbrug | | Administrator | | Moderatorer | | Støt os | | sitemap
topic RSS