Regler | Recent posts | emne RSS | Søg | Registrer | Log ind

Adaptive Taleksempel Opløsning af partiel Differential Equation

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Indeks -> Matematik & Fysik -> Adaptive Taleksempel Opløsning af partiel Differential Equation
Arabisk Bulgarsk Catalanske udgave Tjekkisk Dansk version Tysk version Græsk Engelsk version Spanske version Finsk Fransk version Hindi version Kroatisk version Indonesiske version Italiensk version Hebraisk udgave Japanske version Koreanske version Litauisk Lettisk version Hollandsk version Norsk version Polsk Portugisiske udgave Rumænske version Russian version Slovakisk Slovensk Serbisk version Svensk version Tagalog version Ukrainsk version Vietnamesisk version Kinesiske version
Forfatter Besked
fasaghandis

Tilsluttet: 10 juli 2002
Hjulpet: 4
Beliggenhed: Teheran

Post 05 december 2004 8:27 Adaptive Taleksempel Opløsning af partiel Differential Equation

Kan du hjælpe mig på adaptive numerisk løsning af partielle differential ligning.
Hilsen
Tilbage til toppen
View user's profile
cedance

Tilsluttet: 24. oktober 2003
Hjulpet: 28

Post 05 december 2004 8:38 Re: Adaptive Taleksempel Opløsning af partiel Differential Equa

er u at skrive program for at løse PDE's? wat en slags PDE do u mean? grundlæggende ligninger eller fuldstændig, herunder Koblet PDE? Jeg håber, at der er metoder til rådighed for at løse PDE's ... I dont get hvad u mener med "fleksibel" her. Der er mange forskellige typer af PDE's rådighed, som er blevet udforsket og metoder til at finde løsninger for PDE's af denne formular er blevet afsløret ... kunne u bedes De give flere detaljer!

hilsen,
arunmit168.
Tilbage til toppen
View user's profile
fasaghandis

Tilsluttet: 10 juli 2002
Hjulpet: 4
Beliggenhed: Teheran

Post 05 december 2004 9:31 Re: Adaptive Taleksempel Opløsning af partiel Differential Equa

Tak for dit svar.
Formålet med Adaptive løsning er at BEVILLINGE fleksible griding af domæne opløsning, med henblik på at tid og hukommelse effektiv løsning af PDE.
hilsen
Tilbage til toppen
View user's profile
Google
AdSense

Post 05 december 2004 9:31 Annoncer

Tilbage til toppen
cedance

Tilsluttet: 24. oktober 2003
Hjulpet: 28

Post 05 december 2004 14:11 Re: Adaptive Taleksempel Opløsning af partiel Differential Equa

fasaghandis wrote:
Tak for dit svar.
Formålet med Adaptive løsning er at BEVILLINGE fleksible griding af domæne opløsning, med henblik på at tid og hukommelse effektiv løsning af PDE.
hilsen

hvad jeg føler er vejen til at vælge, hvilken metode til at løse for en bestemt type løsning kan gøres fleksibel og ikke selve metoden. og det er ikke nødvendigt også, jeg føler. Fordi, formoder hvis u er at designe en komplet delvis differentieret ligning solvervariabel, så input Wen givet, u er at analysere strukturen i ligningen og derefter "vælger" de metoder til rådighed! De vil være det bedste kompromis, jeg føler, da u udtrykte det, den hukommelse, forvaltning og "hastighed" kan optimeres så meget godt! Pls drøfte ur synspunkter, så det ville hjælpe mig forstå bedre, hvad u har i ur tankerne!

hilsen,
arunmit168.
Tilbage til toppen
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Indeks -> Matematik & Fysik -> Adaptive Taleksempel Opløsning af partiel Differential Equation
Side 1 af 1 Alle tidspunkter er GMT 2 timer

Misbrug | | Administrator | | Moderatorer | | Støt os | | sitemap
topic RSS