| Forfatter | Besked |
|---|
fasaghandis
Tilsluttet: 10 juli 2002 Posts: 164 Hjulpet: 4 Beliggenhed: Teheran
| 05 december 2004 8:27 Adaptive Taleksempel Opløsning af partiel Differential Equation | | |
|
| Kan du hjælpe mig på adaptive numerisk løsning af partielle differential ligning. Hilsen |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
cedance
Tilsluttet: 24. oktober 2003 Posts: 703 Hjulpet: 28 Location: Tyskland
| 05 december 2004 8:38 Re: Adaptive Taleksempel Opløsning af partiel Differential Equa | | |
|
| er u at skrive program for at løse PDE's? wat en slags PDE do u mean? grundlæggende ligninger eller fuldstændig, herunder Koblet PDE? Jeg håber, at der er metoder til rådighed for at løse PDE's ... I dont get hvad u mener med "fleksibel" her. Der er mange forskellige typer af PDE's rådighed, som er blevet udforsket og metoder til at finde løsninger for PDE's af denne formular er blevet afsløret ... kunne u bedes De give flere detaljer!
hilsen, arunmit168. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
fasaghandis
Tilsluttet: 10 juli 2002 Posts: 164 Hjulpet: 4 Beliggenhed: Teheran
| 05 december 2004 9:31 Re: Adaptive Taleksempel Opløsning af partiel Differential Equa | | |
|
| Tak for dit svar. Formålet med Adaptive løsning er at BEVILLINGE fleksible griding af domæne opløsning, med henblik på at tid og hukommelse effektiv løsning af PDE. hilsen |
|
| Tilbage til toppen | |
 |
Google AdSense

| 05 december 2004 9:31 Annoncer | | |
|
|
|
|
| Tilbage til toppen | |
 |
cedance
Tilsluttet: 24. oktober 2003 Posts: 703 Hjulpet: 28 Location: Tyskland
| 05 december 2004 14:11 Re: Adaptive Taleksempel Opløsning af partiel Differential Equa | | |
|
| | fasaghandis wrote: | Tak for dit svar. Formålet med Adaptive løsning er at BEVILLINGE fleksible griding af domæne opløsning, med henblik på at tid og hukommelse effektiv løsning af PDE. hilsen |
hvad jeg føler er vejen til at vælge, hvilken metode til at løse for en bestemt type løsning kan gøres fleksibel og ikke selve metoden. og det er ikke nødvendigt også, jeg føler. Fordi, formoder hvis u er at designe en komplet delvis differentieret ligning solvervariabel, så input Wen givet, u er at analysere strukturen i ligningen og derefter "vælger" de metoder til rådighed! De vil være det bedste kompromis, jeg føler, da u udtrykte det, den hukommelse, forvaltning og "hastighed" kan optimeres så meget godt! Pls drøfte ur synspunkter, så det ville hjælpe mig forstå bedre, hvad u har i ur tankerne!
hilsen, arunmit168. |
|
| Tilbage til toppen | |
 |