L
lynx_phoenix
Guest
Jeg har fået et rigtigt gammelt tv, der ikke arbejder efter de mennesker, der gav den til mig. Jeg har allerede åbnet dinosaur op, og de fleste af sine smukke muggent derinde, masser af støv og kram. hvad jeg er interesseret i, er det elektronkanon (uden skærm), strømforsyningen og måske noget andet, der kunne være interessant og nyttigt, men ikke de gamle PCB selvfølgelig. på disse Jeg har et par spørgsmål. Jeg har tjekket på nettet og det ser ud til der er en sundhedsfare med fosfor og en række andre kemiske bruges til skærmen, tror jeg. overvejer at der er et tomrum på indersiden af skærmen, ville adskille pistolen fra skærmen ender med at sprede farlige ting rundt omkring mit værelse, da luften ville styrte ind og ryste den? er der en måde at gøre dette sikkert, hvis overhovedet? pistolen sidder fast temmelig tæt til tragten (ligner sin limet der) og jeg er ikke sikker på, jeg kan regne ud, hvordan dens formodes at komme ud. er der et »sædvanlige måde" at gøre det, eller skal jeg bare prøve at trække det af med brute force? også, strømforsyningen synes at være skruet og svejset fast på noget, så jeg kan glemme alt om det, men er der noget andet, der er unik for disse gamle tv, der kunne være af interesse? Jeg er bare latrintømning for dele virkelig. tak