0__0

ElGregor Jeg ville kysse dig på benene, hvis du brugte eftermiddagen og
tælles konverteren transformer Push Pull (den sg3525 er et sted på elektroden mønster "konverter DC / DC 12v/30v effektforstærker til en bil) Jeg har en kerne af FERROXCUBE i bilagene er alle, der er behov for. 2x70v behov (kan være lidt mere, men ikke mindre ) og 500wat (ja, i øvrigt går til kernen af den maksimale tryk)

Alt undtagen downloades hvad der gik for konvertere og for så vidt angår bredbånd og tilfældigheder impupsowych vide lort3c90.pdfBeskrivelse:n / a

: Arrow: boxer
Du regne med det, måske endda i dag, men spørg dig selv om du har brug for en så høj spænding.Den effektforstærker er 4 ohm ved 600 W, og kraften i pulsen omkring 1,2 kW (et godt gæt, hvis det angår brugen af biler)
Du vil få et stort problem med at opbygge dele af det oprindelige (parallel mosfety, ekstra drivere, store kondensatorer til kabler ikke længere huske).Nej, men hvis jeg kan hjælpe det industrialiserede.Jeg formoder, at du ved hvad du gør:)

om dette mønster med den forkerte kedziorkiem 10UF er korrekt?czyon beedzie arbejde?:)

Mange tak ElGregor. Hidtil alt er allerede gjort, og i dag har jeg prøvet konvertere på den anden hits (bortset fra at gætte på, hvad kernen - jeg har allerede udstationeret i det forum, osv.), er lort rulle dem to gange. Bøje er kun, om at sg3525 så effektiv, at chokes ud wysterować så meget buzów11 (har en temmelig stor input kapacitet).
Som for spids spænding ved en "transistor forstærker hexfet magt 400w/4ohm; 200w/8ohm sinus"-er den elektrode
medmindre du ration en smule for stor.I det konventionelle styrke er større på spidsen af spændingen wysterowaniu Zas.helt konkret til at falde.
Talte jeg, at der bør være et minimum af 56V og tælle dråber til 60 sandsynligvis ville være tilstrækkeligt?
Hvordan ville du have indført proceduren med optælling (regner vægt på konkrete data, i stedet for likvidation i øjet) eller spole sådan trale forum, som du sikkert ville alle taknemmelige.

: Arrow: boxer
Så som lovet, her er resultaterne:

Input data til beregning:
- Push-pull topologi
- Forsyningsspænding 12V
- Udgangsspænding /-60V
- E55/28/21 kernemateriale 3C90
- Window 327mm2
- Effektiv tværsnit af 353mm2
- Permeance 6,3 uH/z2
- 100kHz driftsfrekvens
- Max.Key åbningstid 10us
- Max induktion 100mt

Data efter de første beregninger for den forudsatte induktion:
- Flow kontur core 5,6 Az
- Antal af bredbånd uzw.original 2x4zwoje
- Primært winding induktans 100UH
- Maks. strøm på 1,2 A kerne magnesujący

Værdien af den nuværende magnesującego korrigeres antal omgange, jeg tog 2x5 ruller
De nye beregnede værdier:
- Antal af bredbånd uzw.original 2x5zwoje
- Antallet af secondary winding vender 2x26zwojów
- Maks. strøm på 0,75 A kerne magnesujący
- Flow kontur core 3,75 Az
- Primært winding induktans 158uH
- Den maksimale induktion af 67mT (nye gunstige værdi for induktion af kernen)

Metode til likvidation bredbånd:
Primær likvidation er nawijaæ otte parallelle ledninger 1,2 mm fi, bør gå to lag 5 hjul, eller den originale i alt 4 lag.
Sekundære bør være to parallelle ledere nawijaæ fi 1mm, som før, skal gå 2x de to lag.

Modstand af primær likvidation en filial vil have en værdi på ca 1Mohm, en gren af secondary winding omkring 30mohm, som giver mulighed for tab på viklinger omkring 2W - primær, omkring 2,5 i de sekundære tab i kernen af den beregnede induktion og hyppighed ok . 3W.

Hvad skal kontrollere "batteri" mosfetów med SG3525 snarere glemme, et stort antal af transistorer endnu værre tilfælde.Hvis stigning i antallet af transistorer, der reducerer deres modstand og teoretisk mindske tabene, men målet er at øge kapaciteten og udvider skifte tid og tab er stigende.Derfor, for meget er ikke angivet, lige over en vis grænse, i stedet for at reducere tab, men det kan stige.
Tilmeld dig for et system i Texas UCC27324 er en dobbelt føreren fuld kontrol over MOSFET transistorer med en løbende produktion /-4A, og skifte mellem dem og de SG3525 output transistorer.IRF44 brug som nøgler, er billige og let tilgængelige, er bedre parametre end BUZ11.

Counting procedure vil snarest fremlægge, fordi jeg ønsker at lave en klar beskrivelse.Udstationering samme design på et par forbi, du skrev, at bunken af overførte data fra netu og uden megen af en beskrivelse af resultaterne.

The Miracle of Honey. Mange tak ElGregor.Widząc resultaterne af din beregning vil fortælle dig, at den tidligere tilfældighed nawinąłem ikke så slemt, jeg gav øjet 2x4
wpierwotnym og 2x25 i den sekundære og den centrale materiale svarer til, sige, 3C90.Never mind. Tomorrow Kontrol som en helhed og ikke sg3525
vil blive rådgivet il gøre det selv, som du sagde. Når din Impulse viden, og hvordan du har tid til at udveksle praktiske viden om bredbånd og trafach i przetwornicach.

Oi dette kaldes den beregnede trafko!. Og som for MN, der er til rådighed, og omkostninger ok.6zł.

Og hvis du nawijaæ piorwotnym og hvor meget af den sekundære for 400W /-60V
Transformer fra ATX 250W
Og hvis du ikke kan fortælle mig en 400W til 200W kan?

Jeg også nysgerrig, hvor du kan købe disse kerner fra skelettet.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back