1,5 F

Opel Tigra fuldt ud i døren højttalerne slået fra ground zero uc16sq-forstærker, der driver en Ground Zero til ra4200 radyjko Alpinka F1 sub uw12 ground zero, og det wzmak ground zero ra1.1000d og høre alt, hvad der er mægtig bas

Original Blaupuknkt BIL 300 i Corsa C ...Okey spil som talere, men svag i sammenligning f.eks zglosnikami monteret WVW Golf IV)

Når nogen odświerzył om det, og jeg kan fortælle noget om din hardware.

Musik - alt
Radio - JVC KD-ærlige SH99R
Front - banal PB S-6C
Forstærker foran - NXS2120 (ca. 2x50W rms produceret af Audio Art)
Den subwoofer forstærker - Peiying B2H76R:)
Subwoofer - emphaser EG15
Sygnałówka Stinger og hele bunke måtter app på hoveddøren.

PB-powered forstærker foran AA spille en virkelig sensationel (som i de penge).Subwoofer, selv om 15 "er ekstremt hurtige, til trods for at foretage en lille kontant udstedes for udstyr (radio, subwoofer, forstærker front - brugt) ønsker ikke at komme ud af bilen. Udstyret er velegnet til napierdzielania bilen og dens brugere og savoring stille musik .

Bilen er et dårligt sted at nyde musik.Jeg agter ikke at ændre det udstyr, der fik bilen (nogle cd'er og nogle Pioneer højttalere Clarion).I stedet for kontanter pakket i bilen udstyr, som aldrig vil lød som jeg ønskede, jeg foretrækker hjemme-finansiering af udstyr.
Titlen tema er: "Vores bil - indtryk", således at erfaringer - Jeg føler, at bilen har en lille luftrum, at jeg kan lytte til mine foretrukne musik.

Deres bemærkning er absolut sandt, men absolut ikke på stedet.Her, vi er udtryk for CA på sit eget i stedet klager over, at bilen er mindre passende sted til at lytte til musik end deres eget hus.Nogle har måske ikke tilstrækkelig ledig tid til at sidde derhjemme og lytte til musik, til gengæld for en pakke med biler og udstyr til at nyde en stor muse.Så uden disse stillinger, please.Sorry for OT.

slavwek.ie skrev:

På dette punkt må jeg indrømme, at noget ....
derhjemme Jeg har ikke engang en CD-afspiller: chokeret!:

powalla skrev:

billige DVD nohow at have en god cd-afspiller.

damiankop skrev:Control Unit - Alpine 7944r

Amplifier - u-dimension rm V41

Forward - Alpine SXS-1757 - aflivning skal deefterfølgende efter 650

Subwoofer - 208 i dimension rm sl - sådan supplere intervaller i stedet Dominatorspillet ganske pænt, og pænt, og jeg er meget tilfreds med radioen:) Jeg er så gustuje rytme funk, disco ...
generelt 70 år, 80 ..

Nå, måske jeg interjects hans 3 øre.Jeg lytter til alt, men generelt bedst at gøre det gratis bits ...Denne bil Volvo stationcar.Og det udstyr, er:
Radyjko Clarion 788

3 x RCA til enhver DLS'y

wyokotonowki front ADVARSEL!JBL med kit 6507cs !!!!!
wysokotonowki tilbage DLS UR1
er drivkraften bag den 4 pc GENESIS fem kanaler

mellemtone er 4 x 3 tommer DLS Iridium
Disse, i igen, drevet af Audisona LRX4.300 og delefiltre på vej cut Audiocontrol 4XS

midbasy fordør er en 8-tommers DLS Iridium og 6,5 inches UR6i,
Bagdørene er 2 par R6A
alle powered by Gratia DIGITAL SOUND SYSTEM (4 x 300 W ved 2 Ω)

Speaker bass kicker SoloX18 er drevet 2 x SPL EXT2000D

For naturligvis en særskilt vekselstrømsgenerator 2 x DEKA 1000

Visninger?Hmmmm ......Hvis jeg ikke havde det ville jeg ikke have fået ud af bilen ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back