1 Resistor & 2 resistor forbindelse i serie problem

H

hankeong

Guest
Hej Alle, Jeg har overfor en modstand problem, kan du hjælpe mig. Jeg har 1 bord forbinde modstanden 200ohm 2W til mellem ensretter gound & signal gound. Jeg fandt, at modstanden åben. Men jeg har en anden bord på modstanden 200ohm 2W skifte til 2X modstand 100ohm 1W forbindelse i serie ingen fandt dette emne. Jeg vil gerne vide, connet 1 modstanden 200ohm 2W & 2 modstand 100ohm 1W i serien, har nogen forskel. Nu kan jeg ikke fundet problemet, hvorfor 1 modstand & 2 modstand i serie har defference resultat. Nogen kan give mig nogen idé eller forklare for denne 2 type forbindelse nogen differnce. Tak meget. Ændr.

Modstanden i serie tilføjer så 100 100 = 200ohm Også spænding på to samme modstande er halvdelen af den samlede spænding, mens den nuværende er fælles for begge, det er derfor, hver modstand vil kun være i stand til at arbejde med halvdelen af strømforbruget i forhold til den en resistor løsning. Jeg har ikke et svar på, hvorfor 1x2w modstand skulle slå fejl, og 2x1w ville være ok, måske er de forskellige typer modstande, jeg virkelig ikke kender. På den anden side, du taler om en modstand, der forbinder de to grunde, bør den nuværende mellem de to grunde ikke være overalt tæt på det, jeg tror at kunne skade en 2v modstand (0.1A til 2 W i 200 ohm). Alex

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back