100% gratis PLD compiler?

E

elektryk

Guest
Jeg arbejder for virksomheden, som undertiden tjeneste gamle industrielle maskiner. Engang der er behov for at omskrive eller genopbygge gamle PLD chips. Teknisk er det ikke stort problem for mig, omkring ti år siden havde jeg PLD selvfølgelig under studier. Der er et formelt problem med licens til compiler for gamle enheder som 16V8. Jeg lavede nogle få projekter på shareware Ez-Abel (fordi jeg kender Abel). For fremtidige udformning vil jeg gerne gøre, vælge nogle gratis software, men da disse chips er ældre end forældede der ikke er denne software på markedet. Ez-Abel har været få gange sælges for forskellige virksomheder, så vidt jeg ved XILINX var lat, og til sidst forsvandt. Eventuelle kommentarer og hints er velkommen. Hvad er en status på 15 år software i loven?

[Quote = elektryk] Jeg arbejder for virksomheden, som undertiden tjeneste gamle industrielle maskiner. Engang der er behov for at omskrive eller genopbygge gamle PLD chips. Teknisk er det ikke stort problem for mig, omkring ti år siden havde jeg PLD selvfølgelig under studier. Der er et formelt problem med licens til compiler for gamle enheder som 16V8. Jeg lavede nogle få projekter på shareware Ez-Abel (fordi jeg kender Abel). For fremtidige udformning vil jeg gerne gøre, vælge nogle gratis software, men da disse chips er ældre end forældede der ikke er denne software på markedet. Ez-Abel har været få gange sælges for forskellige virksomheder, så vidt jeg ved XILINX var lat, og til sidst forsvandt. Eventuelle kommentarer og hints er velkommen. Hvad er en status på 15 år software i lov [/quote] Jeg fandt denne GAL-Assembler til Amiga, som jeg ændrede, og derefter samlet til Mac, det kører smukt:? http://www.towertech. det / personlige / azummo / elektronik / gal / galasm.html

TI bruges til at distribuere en gratis pakke kaldet ProLogic. Det kører under DOS og støttede 16XX, 22V10, EP310, EP610 og EP1810-enheder, hvis hukommelsen tjener. Manualen er derhjemme, så jeg kan ikke give præcise detaljer med det samme. Det betyder producerer JEDEC filer for alle programmør, som du måtte have. Hvis du tror, du kan bruge det, så PM mig, og jeg vil e-maile det. Jeg vil også scanne manuelt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back