100 Hz, 20A SPDT Toggle Switch

S

soybean56

Guest
Hej, For et skoleprojekt jeg forsøger at designe et kredsløb, som vil tillade mig at tage en enkelt ca 20Amp DC input og splittelse mellem to udgående linjer. Jeg vil gerne for de udgående linjer til "ild" separat, dvs en ougoing bærer 20 ampere, mens den anden bærer ingen, og derefter vice-versa. Ideelt vil denne omskiftning finder sted omkring 100 Hz, men helst mellem 60 og 100 ville fungere. Jeg har svært ved at finde en switch, der kan skifte mellem at nuværende og denne frekvens. Er der nogen der har nogen forslag? Tak

Jeg tænkte at bruge et klik PLC til at styre skift. Jeg ville have to af disse relæer hooked op (en for hver udgående strøm). Den nuværende vej ville blive instrueret af PLC descision. Lyder det rimeligt? Kind of som denne. Tak!

soybean56, kan jeg ikke læse skriften på de relæer, så jeg kan ikke bestemme, hvad model, SSR, du bruger, eller om de er korrekte. Men den almindelige ordning sømme OK. Bare sørg for, at styrespændingen fra PLC'en er kompatibel med SSR-kontrol spændingsindgange. Held og lykke! Regards, Kral

Højre, så jeg vil bare have en enkelt PLC, hvor den sorte streg er. Udgangssignalet fra PLC'en vil forbinde direkte til de to relæer. Den bogstaver på centrenes hedder det: 1 20 amp med heatsink | | 2 0 til 100VDC Power-IO Solid State Relay Største?? Overlevelse 4 - Kontrol: 4 til 32 VDC + 3 Eventuelle potentielle faldgruber du måske se? Bortset forsikring passende forbindelser. Tak igen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back