12v SMPS til at køre DC-motor

A

ankursaraf

Guest
hej alle jeg har en forespørgsel om SMPS design. Jeg har for nylig fået et kredsløb fra top245 datablad for 12v 2,5 SMPS Jeg glæder mig til at trække sine scematic på Eagle . Jeg er ny til pcb designe, og derfor have sum svært, mens tegne shematic jeg var ikke i stand til at finde top245 kontakten i biblioteket og heller ikke de 817 optokobler IC Jeg vil gerne vide, hvordan man kan gå om desining strømforsyningen. også, hvis jeg ønsker at få printet bestyrelsen outsourcede Behøver jeg at give dem pcb shematic i. sch-format eller kan jeg give dem jpg-fil for både skematisk og PCB board tak Ankur Jeg har vedlagt den skematiske som vedhæftet fil

Hej Ankur, jeg er ikke bekendt med Eagle, men som med de fleste skematisk capture programmer, bør du være i stand til at generere en NETLIST, hvilket er, hvad PCB designeren vil bruge. Din PCB layout person skal fortælle dig, hvad format, de foretrækker (afhængig af hvilken software de bruger). For så vidt angår de manglende komponenter, er du nødt til at oprette dem selv. Jeg er sikker på Eagle har nogle metode til oprettelse af brugerdefinerede dele, læs manualen. Barry

hej anukar kan du oprette top245 switch i tne skematisk af ørn, men jeg tror OrCAD fange er meget brugervenlig kan du oprette en komponent med n i seconds.pls prøve dette, og for outsource cirka PCB design bede den person, som softwaer, at han bruger, hvis du ikke er intrested at give den skematiske du kan give nettet listen og datablade for de komponenter, som du using.But du nødt til at passe, mens rode pcb magt track tykkelse bør være mere og banestrækninger bør drages korrekt. soory for min stakkels english

Du kan åbne nogle bibliotek (oprette et nyt bibliotek), og derefter redigere det relevante symbol, pakning eller enhed. Du kommer dertil ved hjælp af Edit kommandoen (se online hjælpen til syntaks). Bedre forsøger at importere en tilsvarende komponent i et nyt bibliotek og senere til at redigere. Se resultaterne:

på det tekniske punkt, dig, mens du designe en strømforsyning skal sørge for dit layout skal overholde EMI / EMC-spørgsmål, DC drop, isolation osv. .... disse isues kan adresed af ordentlig layout / placering ...... Du kan finde masser af application notes til layout / placering fra Google eller powerint selve siden ... http://powerint.sphere.kharkov.com/PDFFiles/der36.pdf også PCB-designer dybest set skal kun gives netlist og datablade ..... også layout / placering retningslinjer noter .. .....

thnk guyz for din hjælp for den øverste switch jeg har hentet det fra Eagle library.so problem løst. Jeg har næsten afsluttet schematic.i har startet med PCB design. Jeg vil gerne vide, præcis hvilke capcitors at bruge fra biblioteket. Der er tonsvis af hætten. med forskellige størrelser og symbols.eg amerikansk europæiske osv. at tage et eksempel filter modstand det rater som 400V. hvordan finder jeg ud af disse ting

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back