12VDC-220VAC 100/200watts sinusbølge inverter

E

evelyn

Guest
hej .. kan nogen pls hjælp?? glæder mig til 12VDC-220VAC 100/200watts sinusbølge inverter. kan nogen sende en skematisk diagram med ovenstående citeria? ser frem til et diagram, der er blevet afprøvet og bliver en succes, og følger med komponent liste. En 12VDC-220VAC 100/200watts Square bølge inverter også can.but kan fortælle hvordan man kan ændre firkantbølge til sinus. tak.

Du bør overveje om du har brug sinusbølge eller ej, da sinusbølge frekvensomformeren skal være kompliceret, svært at være kalibreret, stor størrelse, tunge, og meget lav effektiv. Bare kig efter det i internettet af google, eller design det ved dig selv med 50/60 sinusbølge oscillator med en audio effektforstærker. nguyennam

OIC. så u betyder jeg kan bruge en sinusbølge oscillator at få sinusbølge, fra en skematisk diagram, der fremstiller squarewave. okok.

En 12VDC-220VAC 100/200watts Square bølge inverter også can.but kan fortælle hvordan man kan ændre firkantbølge til sinus. tak.
... bruge PWM og en low pass filter til at omdanne pladsen bølge til sinus ... håber det hjælper, / / a

Dette er firkantet bølge oscillator fra ovenstående diagram ..

Kan jeg udskifte de ovennævnte firkantbølge oscillator til denne sinusbølge oscillator kredsløb? Kan jeg få en sinusbølge inverter derfra?

Evelyn, du havde bedre at stoppe på denne side: http://www.electronics-lab.com/for...b4526cc9525ad26b2f0fdccffc&topic=471.msg1949 Dette er en meget god tråd om DC-AC sinusbølge invertere, fra simple til komplekse design, vil du være let at forstå og udvælge en du kan lide. Inverterende DC spænding til AC sinusbølge er ikke en let design, teknik, så hvis du jager denne idé, du har til at investere tid, kræfter og penge der. På markedet er der også de færdige modeller. nguyennam

hvad den differnce mellem sinusbølge og firkantede tegn inverter svar venligst, som jeg er interesseret i at gøre 1 eller den anden thanx

Dette er en meget god tråd om DC-AC sinusbølge invertere, fra simple til komplekse design, vil du være let at forstå og udvælge en du kan lide. Inverterende DC spænding til AC sinusbølge er ikke en let design, teknik, så hvis du jager denne idé, du har til at investere tid, kræfter og penge der. På markedet er der også de færdige modeller. nguyennam
Jeg kan se filen ikke præsenteres, kan du guide mig til det? tak

Mange elektroniske produkter ikke virker ordentligt fra en firkantet bølge, fordi deres strømforsyning gebyrer hovedfilteret kondensator til spidsspaending en sinus-bølge. Men spidsspaending en kvadrat-bølge er mindre. Hvis spidsspaending en kvadrat-bølge er lavet samme spænding som den spidsspaending en sinus-bølge derefter varmeapparater og glødepærer ville brænde ud. Elektronisk motorhastighed kontrol og lysdæmpere ikke arbejde ud fra en firkantet bølge.

[Quote = Audioguru] Elektronisk motor hastighed kontrol og lysdæmpere ikke arbejde ud fra en firkantet bølge. [/Quote] de er arbejde, men men men ikke ordentligt, og nogle gange kan blive beskadiget

[/I] [/b] [size = 6] [/size] Ja, det er ikke en meget let opgave, men intet IMPOSIBEL. Du skal prøve med 12V 3A TRABSFORMER'S PRIMRY LIKVIDATION i serie med OUT Put & ADD A 4.7U TIL 10U (600V DC) NON POLER POLYPERPLYNE CAPACITOR EFTER TRANSFORMER Winding. Men dette vil give en masse TUFF TID TIL DIN Squre WAVE INVERTER (ud sættes CAPACIY Will Go TD HALVDEL): cry:

Hej .. Evelyn .. Jeg har brug for input og output point tydeligt for din frekvensomformeren skematiske (Doc 4), har du uploadet.

Hej alle. hvad er effekten af forskellige bølge?
En billig gammelt inverter har en firkantet bølge output, er fint for varmeapparater og glødepærer. Det mangler den højere spidsspaending en sinus-bølge så mange elektroniske elementer og elektroniske hastighed kontrol ikke vil arbejde. En ren sinus-bølge er den samme som fra lysnettet og løber alt, hvad der virker fra lysnettet. En modificeret sinus-bølge (som faktisk er en modificeret kvadrat-bølge) Er en blokformede bølge med den højere peak spænding næsten som en sinus-bølge og kører de fleste ting, der fungerer fra lysnettet.

Hej Evelyn, jeg synes du skal starte med den simple firkantbølge første får den idé så prøv den modificerede sinuskurve derefter fra deres bør du begynde at tænke på ren sinus bølge, for at opnå sinuskurve ikke er en nem opgave, jeg gjorde det samme, Jeg startede med firkantet bølge derefter modificeret sinus endelig ren sinus bølge for at få rene sinuskurve du nødt til at programmere en pic eller mikro's du nødt til at bruge PWM Technics at få ren sinus, ren sinus inverter's bruger højfrekvent signal, som er den bærefrekvensen trekantede bølge, så modulete med kontrol frekvens, som er dit ref sinusbølge 50Hz nogen var ref signal gennemskære bærefrekvens output skifter fra lav til høj derfor du er til at forvente et signal med en variabel told cyklus dette signal, dette signal er PWM signal, så nogle bro drivere bruges til at føre disse signaler til din transformer med brugen af mosfet eller IGBT's endelig en low pass filter til at filtrere bærefrekvens og kun tillade lave frekvenser passere, at hvordan ren sinuskurve frekvensomformerens arbejdets :p

her er komplet papir til sinusbølge inverter osilator Brug Atmel 89S2051 (med kode) ved Didik Rostyono (rostyono@webmail.bppt.go.id)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back