180 hybrid-design ved hjælp af Ansoft Designer

S

srmay

Guest
Hej, jeg designe en 180 graders hybrid med Ansoft Designer 6.1. Sådan jeg simulere kredsløbet? Sådan bruges EM simulatoren og Optimiser værktøj i Designer? Tak for hjælpen!

Jeg designede et Rat Race kobling (180 graders hybrid) i Ansoft Designer. Når du finde ud af dimensioner (bredde og Lamda / 4) er baseret på hyppigheden af drift og dielektriske substrat egenskaber, så er det nemt. Brug kanten havne og simulere. Hvis du bruger de rette dimensioner for rotte-race kobling, vil du få flotte resultater med det samme. Der er ingen grund til at bruge optimizer værktøj. -Sv.

Hvis du ikke er sikker på de fysiske parametre, kan du bruge Designers kredsløb simulering først. Dens værker som ADS.

Tak. Jeg fik min kreds, der arbejder i Ansoft designer kredsløb simulator men dimensioner ikke opfylder de specifikationer. Jeg forsøger at bruge Optimizer eller tuning. Jeg kunne ikke finde nogen tutorials om brugen Optimizer eller tuning ... Kan du hjælpe mig med at optimere mine kredsløb?

Hej, jeg ville søge efter "Optimetrics" i hjælpesider. Der kan du finde alle de oplysninger du har brug for at optimere dit kredsløb. Joline

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back