2. orden grundlag funktion i HFSS

W

wlcsp

Guest
Jeg har aldrig lykkedes ved hjælp af 2. orden grundlag funktion i HFSS og altid får den samme fejlmeddelelse: Børne proces run-time fejl.
Kan nogen kommentar til dette?

mange tak

Jeg har lejlighedsvis narre med forskellige orden basis funktioner og havde processen kører.Helt ærligt vejledning om, hvordan man passende vælge en ordre, og samspillet med den iterative solver har været skuffende.

Jeg løb lige en model med en anden ordens grundlag indstilling og ikke se de fejl, du nævnte.Det er konvergerende.

Jeg bruger ver 11.1.

Ansoft AE ingeniør netop fortalt mig, at den 2. orden kun kan løbe i en typisk lille struktur.Jeg prøvede at bruge 2. orden til at simulere min BGA pakke, som viste sig at være et stort rod.Men med 1. ordens grundlag funktion, passer til min simulering ganske godt til måling.

wlcspAzulykit skrev:

Jeg har lejlighedsvis narre med forskellige orden basis funktioner og havde processen kører.
Helt ærligt vejledning om, hvordan man passende vælge en ordre, og samspillet med den iterative solver har været skuffende.Jeg løb lige en model med en anden ordens grundlag indstilling og ikke se de fejl, du nævnte.
Det er konvergerende.Jeg bruger ver 11.1.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back