230/12 transformer, hvordan man vælge?

W

wu

Guest
velkommen,

Jeg beder om hjælp: Jeg har et hjem linje og 12v halogen 250W elektronisk transformer, og desværre næppe tændt, indkaldt min elektriker og siger, at dette ikke kan forbedres, jeg inviterede en anden mere professionelt med de forskellige meter - målt det og siger, at det for stor en afstand en tynd snor, og intet kan gøres ....

qrcze, alle monteret på loftet, kablet under gips (almindeligt for en typisk installation af 230V), og markedet har ikke mere magt transformatorer;

Jeg har en anmodning poradźcie hvad man skal gøre: det kan være muligt at forene flere transformere, transformer kan være andre usædvanlige eller noget andet?

Tak nemlig den aflæsse, vil jeg tilføje, at jeg er temmelig fokuseret på de svage, når det kommer til tekniske spørgsmål; varmt hilse, wu

Hvis der er et fald i spændingen på linjen efter den sekundære side af transformeren, det er direkte proportional med længden af strækningen, og det var godt, hvis du obciążenia.Wszystko én tænd pæren, men hvis du har flere af dem, selv om i begyndelsen linje med en ophøjet zabudujesz transformer sekundær spænding og slutningen af linjen Der vil blive 12V, tilfælde af brænding en af løg vil reducere belastningen og dermed øge spændingen i de resterende løg vil øge sandsynligheden for efterfølgende udbrændthed løg, etc.

Mange tak for denne forklaring, faktisk fik jeg der fem punkter, en meter, eller intet kan gøres med denne ....(Hils! (Dårlige nyheder er gode nyheder)

Wu skrev:

Mange tak for denne forklaring, faktisk fik jeg der fem punkter, en meter, eller intet kan gøres med denne ....
(Hils! (Dårlige nyheder er gode nyheder)

Awdeg skrev:Wu skrev:

Mange tak for denne forklaring, faktisk fik jeg der fem punkter, en meter, eller intet kan gøres med denne ....
(Hils! (Dårlige nyheder er gode nyheder)

Wu skrev:Jeg beder om hjælp: Jeg har et hjem linje og 12v halogen elektronisk transformer 250W, og desværre næppe skinner; indkaldt min elektriker og siger, at dette ikke kan forbedres, jeg inviterede en anden mere professionelt med de forskellige meter - målt det og siger, at det for stor en afstand en tynd snor, og intet kan gøres ....

retrofood skrev:Wu skrev:Jeg beder om hjælp: Jeg har et hjem linje og 12v halogen 250W elektronisk transformer, og desværre næppe tændt, indkaldt min elektriker og siger, at dette ikke kan forbedres, jeg inviterede en anden mere professionelt med de forskellige meter - målt det og siger, at det for stor en afstand en tynd snor, og intet kan gøres ....

Awdeg skrev:Med al respekt, men som er at hver enkelt af endeløse halogen selvstændigt anvende transformator.Przy meget de fodres grupper.
Når kablet længde og korrekt montering, bør ikke være nogen problemer.

Og hvad er afstanden fra transformer til lys (efter kablet selvfølgelig), som er et kabel (tværsnit) eller noget som at skifte en elpære afbryde?
Med venlig hilsen
Raphael

Mange tak for din feedback!

Jeg gjorde forsøget med det, du sagde: Jeg tog en pære - nogen bedring, to - små ændringer, men da jeg fjernede de tre, dvs var kun to af de mest afsidesliggende - hvor til at skinne!

Jeg har en lille 20W pærer (alle, som det skal være på 12v), men desværre transformatorka afstand fra den første er omkring fem meter (på kabel), og de typiske kabel anvendes til pudsning boliginstallationer, fuld kobber diameter på omkring 1 eller 1,1 mm .

Men kan indsætte Toroidal transformer 300W, 250W i stedet for den elektroniske (og så fryser er skjult), jeg færdig ændre alle de levende og hytten er en tragedie ....

Jeg hjerteligt hilse og tak nemlig den aflæsse, Wu

Wu skrev:Jeg gjorde forsøget med det, du sagde: Jeg tog en pære - nogen bedring, to - små ændringer, men da jeg fjernede de tre, dvs var kun to af de mest afsidesliggende - hvor til at skinne!Jeg har en lille 20W pærer (alle, som det skal være på 12v), men desværre transformatorka afstand fra den første er omkring fem meter (på kabel), og de typiske kabel anvendes til pudsning boliginstallationer, fuld kobber diameter på omkring 1 eller 1,1 mm .

Det kan dog til at indsætte en transformer 300W

hjertelig tak for din hjælp!Nedrivning ...(Ohyda. ... pozdrawiam, wuLuk.[Akrzy]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back