240V lysnettet LED pære

E

eem2am

Guest
hej,

Jeg bemærker, at 240V lysnettet LED pærer er i indhegninger med nogen ventilationshullerne.

Hvis jeg laver en, og har lysdioderne forsynes med strøm fra en isoleret, lav spænding (ca. 10V) produktion, vil jeg da lov til at sætte ventilation huller i den del af kabinettet, der indeholder den lave spænding, isolerede elektronik?

Ventilationsåbningen er bare for sikkerhed, således at i tilfælde af en lidt varme der genereres, kan det dissapate gennem ventilationskanaler af luftskifte gennem det.Se vejret du får noget varme, der genereres i dit kredsløb og beslutte, hvad de skal gøre!!Held og lykke

Tak for svaret ...

Jeg er sikker på, at LED pære vil klare sig bedre og varer meget længere, hvis jeg kan sætte udluftninger i prøvelokalet ...... det er bare at jeg ikke er sikker på, om det er tilladt at gøre dette i et lysnettet LED pære.

Vil du vide, om det er tilladt eller ikke nogle sikkerheds agentur får krænket?

tak på forhånd.

Udluftninger er obligatorisk, uanset hvor sikkerheden er berørt.Med hensyn til udluftninger i AC drevne anordninger, der er harmløse, medmindre nogen sætter nogle ledende materialer gennem ventilationshullerne (spænding afprøvning) Hahahhahah .....
Held og lykke

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back