2500Euro for Pulse Transformer VAC

U

umery2k75

Guest
Jeg har brug for et råd. Jeg har brug for 16 ~ 25 Pulse Transformer VAC T60403-D4721-X003. Nedenfor er der vedhæftet datablad. Jeg har været beder om VAC agenter over hele verden. Efter en måned. Jeg fik et svar, sagde de. De vil gøre transaktion for et minimum på 2500 Euro, betyder det, at jeg vil have at bestille minimum på 1200 stykker af det med en leveringstid på 1 måned. Hvad skal jeg gøre nu? Jeg har brug for 16 af dem alene, har jeg været på jagt efter en leverandør, hvor som helst i verden i mere end 1 måned for denne VAC transformer, men jeg kan ikke finde anywhere.Some hævder at indeholde det, men efter en uge får jeg et svar, de ikke har længere. Hvad skal jeg gøre nu. 2500Euro er en god sum penge, når de bliver brugt i wastage.I tror, at jeg skulle se, om nogen har gjort noget alternativ del for it.What dig gode råd?

Virker som VAC er ikke specielt interesseret i at sælge små mængder af disse enheder. Det er deres beslutning, selvfølgelig. Jeg kan se, at det er også et katalog del på buerklin.com, en traditionel tysk katalog distributør. Du kan finde den ved at indtaste D4721-X003 på https://www.buerklin.com/default.asp?l=e . Jeg ved ikke, om det er på lager, men de har disse dele siden årtier. Jeg ved heller ikke, hvis de er interesseret i at skibet Oversea, men de har i det mindste ingen kæmpe minimum ordremængde.

Mange tak for linket. Jeg har sendt dem e-mailen, lad os se hvad de siger om det. Jeg havde ikke ventet, at VAC vil behandle på en minimumsmængde på 1200 stykker. Jeg sagde til dem, hvad skal jeg gøre med de resterende puls transformer. Jeg tror, de bliver nødt til at køre en hel produktionsanlæg for mig, det er derfor, de gav enorme quantity.I tror VAC er et tysk selskab, fordi datablad er også på tysk.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back