3 bit flash CMOS ADC

S

sivamit

Guest
Hej, kan nogen venligst give mig nærmere oplysninger om eventuelle 3 bit flash ADC (CMOS teknologi)? iTz meget presserende ... Tak ...

En flash-konverter er bare komparatorer for hver særskilt plan (din 3-bit, som ville betyde 7 komparatorer), og normalt en modstand streng skillevæg at give referenceniveauerne for sammenligning. Produktionen af de 7 komparatorer derefter går gennem "termometer-til-binær" konvertering logik at gå fra 7 niveauer til de 3 binære udgange. Hvis du tror lidt om arten af produktionen af komparatorer som input analoge varierer, vil du se, hvorfor navnet "termometer".

Kan du fortælle mig det fulde navn på bogen? [Quote = satyasiva] se bogen "systemdesign" af ulven. det vil hjælpe u. [/quote]

hvad der er "termometer-til-binær konvertering logik"? Skal jeg bruge en XOR gate?

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post tilføjes 05:21 ---------- Forrige post var på 05 : 16 ---------- </span></span>
håber dette kan hjælpe
i denne doc-fil, hvilken slags encoder bliver brugt.? generelt en 8 til 3 bit encoder betyder 00.000.100 == 101, men encoder i denne doc viser forskellige resultater

for en 3 bit flash ADC bruge 8 modstande (den 1. og den sidste modstande skal være halvdelen af modstanden i resten modstande) tilslut derefter 7 sammenligningsprodukter med reference input gennem modstandene det 7comparators output skal derefter foder til termometer output (xor gates) XOR output skal derefter foder til enkoder indgange encoderen udgange er det endelige resultat for 3bit flash ADC

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back