3 spørgsmål i SOC Encounter, pls hjælp mig!

E

eminem198123

Guest
1. Som bekendt er OVERLAP lag i LEF er for fastlæggelse retlinjet blokke, nu jeg vil liste alle de fysiske boks til dette lag, hvad kommandoen eller TCL scripts kan jeg bruge?

2. Jeg ønsker at skære en routing-blokering i en Gulvplan at gøre routing vejledninger.For eksempel, jeg dont have M5 celle routing blokering i en LEF hårde blok, jeg tilføje denne routing blokering på det øverste niveau, jeg er nødt til at skære nogle hakkene i henhold til bens figurer (hvis stifter er på M5), derefter router kan gøre M5 forbindelser til disse stifter uden DRC.Hvordan kan jeg skære disse hakkene på tilføjet M5 routing blokering, er dette mere som en polygon operation, gøre Encounter have sådan db kommandoer?I dont vil ændre LEF fil (for at tilføje M5 obstruktion).

3. Jeg vil gerne vide, hvordan støder holde hierarkiet oplysninger af design, da alle backend værktøjer gøre et design i virtuelle flad tilstand.Men det bør have en mekanisme til at holde hierarkiet informationer.Det bruger disse oplysninger til at dumpe en ny hierarkisk netlist til senere design STA eller noget.(Så vidt jeg ved, Magma's Sprængningsarbejder Fusionsenergiorganisation bruge split celler som har samme navn som den hierarkiske sigt at holde hierarkiet infomations)

Thanks in advance!

for kadencen værktøj
dygtighed er det bedste sprog
Du kan skrive en færdighed script til at løse det første og det andet problem
er det ikke vanskeligt

SOC Encounter kun støtte FE-TCL ...... suk!
Enhver, pls hjælp mig!

SOC Encounter kun støtte FE-TCL?Jeg er ikke sikker
hvis det er rigtigt, at der er mange metoder til at løse det.
For eksempel kan du læse dine design med virtuso, og derefter gøre det i virtuso.
eller læse dine gds2 med dine evner srcipt,
Værktøjet er død

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back