300 pts for et layout Spørgsmål: Hvordan kan man gøre det?

A

AdvaRes

Guest
Hej alle,

Jeg bruger kadencen virtuos for Oversigtstegning.Jeg har brug for nogen tutorial, materiale eller noget, der kan gøre mig finilize Oversigtstegning at være som vist nedenfor.
Hvordan man gør det med virtuos?
300 pts vil blive givet som gave til hjælpere.

Takket du på forhånd.
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Mere information er nødvendig for at hjælpe dig.Du kan bruge en multipath at gøre det, eller du kan gøre det routing manuelt.

fixrouter4400 wrote:

Mere information er nødvendig for at hjælpe dig.Du kan bruge en multipath at gøre det, eller du kan gøre det routing manuelt.

Til rute metal på vinkler end 90 grader begynder en sti og tryk F3.I pop op form forandringer 'snap mode "fra" ortogonale' til 'diagonal'.
Jeg er stadig ikke sikker på, hvad dit spørgsmål er i virkeligheden,
kan du prøve og være mere specifikke, hvordan gør du rute metallet som dette, Hvordan kører jeg metal dækning kontrol osv.

se om du har adgang til ARM / Artisan til din kit.du vil få puder med ESD beskyttelse

Hvad ønsker du at gøre i det layout?Vil De layout puder eller ring til puder?

skål

fixrouter4400 wrote:

Hvad ønsker du at gøre i det layout?
Vil De layout puder eller ring til puder?skål

Hi AdvaRes - sorry har ikke kontrollere min indbakke seneste.
Første, jeg vil gerne spørge dig ..Har du allerede har puder eller I / O (Input / Output puder) layout for dig at fortsætte og gøre PAD ringer osv.

Puder har også nogle små kredsløb beskyttelse, hvor en af forbindelsen til kernen af kredsløbet, og den anden ende er til puder selv.

Også skal du sikre dig, at du har toplevel skematisk herunder puder (PIN) for dig at starte opstillingen af PAD ring.

skål

fixrouter4400 wrote:

Hi AdvaRes - sorry har ikke kontrollere min indbakke seneste.

Første, jeg vil gerne spørge dig ..
Har du allerede har puder eller I / O (Input / Output puder) layout for dig at fortsætte og gøre PAD ringer osv.Puder har også nogle små kredsløb beskyttelse, hvor en af forbindelsen til kernen af kredsløbet, og den anden ende er til puder selv.Også skal du sikre dig, at du har toplevel skematisk herunder puder (PIN) for dig at starte opstillingen af PAD ring.skål

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back