402, 603 pakker

K

kredsl

Guest
Hej, Når et dataark siger 402.603 etc pakker til resitors og kondensatorer, har jeg ret i at antage, at pakken 402 er den samme uanset en hætte eller modstand.

Det er korrekt.
Tal 603, 0805, 1206 beskriver størrelsen ikke den type af en komponent ..

Tak!Jeg har et par spørgsmål.Jeg sad og så på dataarket i en A / D konverter eval bord.Dens en 4-lags bestyrelse med 1,4 for signal, 2 er jorden og 3 er magt, og også de har kobber pour øverst og nederst, som er jordet.Er det almindelig praksis?

Også AD pins siger nogle er analog jorden, og andre er digitale område, men den stelplade (indre lag 1) er ikke opdelt i to områder for at adskille dem??Jeg forstår, at der kun er én grund til sidst, og disse bør bindes sammen.

I multilayer PCB'er, det er temmelig almindelig praksis at have lag dedikeret til jorden, magt og signaler.
For så vidt angår spørgsmålet med AGND og DGND angår, er det virkelig afhænger af et særligt design.Hvis du under designprocessen du ikke har problemer med at blande dem du ikke adskille AGND fra DGND.
IC fabrikanterne give dig mulighed for at køre særskilte grunde og rådgivning til at forbinde dem på et tidspunkt kun med en kort og tynd lastbil eller en spole.
Men dette er ikke et must, det er bare et råd ..

Endnu en gang tak!hvad er formålet med Ground Kobber hæld på toppen og bunden af brættet?

Jeg tror, de er bare at have en begrundelse (et plan), som er indre lag 1 samt top og bund hælde er forbundet til det.

Hvad betyder den begrundelse, sandwich bestående af disse gøre?hvordan det reducere støj?

[/ Img]

Nogle interessante explenations på en hældte jorden:
http://www.sigcon.com/Pubs/news/1_3.htm

skal du besøge ttt.toplinedummy.com (TTT-> www)
thre er en masse datablad for jord mønster

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back