420HP Scania 124L ikke ryger

P

papaj00

Guest
Hej.som jeg skrev Scania 124 420 i pompowtryskach bar.var et par måneder, brændt ud fra mangel på brændstof og nu oversvømmet med brændstof odpowietrzona stemplet brændstof, ingen røg, noget med elektronik at begynde, hvad der kan forårsage det brænder ikke, før du brænder uden problemu.jakieś relæer, jeg er deprimeret.Lagt efter 7 [minutter]:Stod i værkstedet og podmieniono mulighed er, at de relæer, højre side, denne klap var åben, hvorvidt kturyś relæ otpowiedzialny er en magnetventil på pumpen?hvor man kan finde årsagen?

Måske den bedste lede efter årsagerne til denne workshop, der var.Hvordan popsuli lad fix:) pozdro

workshoppen var at tage hende og de mænd, de ikke kunne arbejde namieszać.Så jeg håber for dig:)Tilføjes efter 40 [minutter]:Måske nogen ved, hvor den relæet resten er?

kammerat, hvis du endnu ikke har poradziłes Scania er en gg 7919331 til at skrive, fordi jeg havde et lignende problem med min Scania R 114 380 2002 for pompowtrysku og jeg ved, hvad du havde at gøre for fyret:)
POZDRO

Hun stod i garagen er et par måneder?
Hvordan tyvene arbejdede der, du har sikkert allerede konverteret halvdelen af elektronik ...

Lad mig igen spørgsmålet, fordi jeg har det samme problem, efter at fjerne en af de to tanke gik ud (114L380) og ikke ønsker at ryge!Koderne, der vises, er 55, 53Måske nogen er i stand til at hjælpe!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back