->

T

tommy999

Guest
Velkommen
Jeg har et spørgsmål vedrørende tilslutning af antennen RevFor ikke så længe siden købte jeg en D-Link AP 700AP og 13dbi rundstrålende antenne, men har endnu ikke købt kablet.Jeg læste et par sider, som Rev skal være på antennen.Jeg foretrækker at købe kablet og har 10metrów Ap i hjemmet til at ham der var noget der, bare om det vil virke.Jeg har ikke tænkt mig at gøre sådan et netværk for et par km, kun 400 m max.Dette vil fungere som grundlag for Ap i huset og antenne på taget??

Med venlig hilsen

Vil arbejde, medmindre det er for stort tab på kablet.
Forslag - kabel niskostratny nyttig.

AP signalstyrken er meget større betydning, fordi jo flere kunder de mindre styrke, fordi hvis du vil have mere end fem klienter er det bedre at sætte ap ved antennen, hvis den er mindre vil det arbejde roligt

Kisses

Og hvorfor flere klienter, jo mindre styrke?Ikke sandt.Sila er den samme.
Bare nem konvertering: 10m kabel (standard H155) endelser omkring 6 dB tab antenne gevinst er på 13 dB ved brug af antenner = 13-6 = 7 dB.
Hvis kablet du havde haft en 3 m fra 13 til 3 = 10 dB.
Og hist og her, Range 1 km under gode forhold i øvrigt wygoogluj wifi dækning lommeregner og tilføje den magt AP.
I dit indlæg kan du nemt svar efter at have læst 1szej kanten af en række wifi, så google.pl

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back